Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Punky_"]
[quote="chickey schreef:Leuke foto's! en zeker een leuk paardje.. Maar wat ik me afvraag zijn je beugels niet een beetje aan de korte kant?
Ik heb precies een tussen maat
Zo te kort, maar 1 gaatje langer is echt te lang. Dus Ik was ondertussen gestopt om er een slag in te leggen en toen zaten ze perfect

Solide schreef:Ziet er leuk uit, maar zoals eerder al gezegd is kan je het beste je beugels minstens 2 gaatjes langer maken lijkt mij. Het is heel persoonlijk wat je het fijnste vindt, maar hierdoor ga je denk ik minder recht zitten.
Dus ik heb nou een tusse maat gevonde
maar daarvoor (op die fotos dus) zaten ze idd kort

wahah en lambrusco ging der vandoor.
En tja sid had ook weer even energie toen reth ook in eens ruiterloos terug kwam draven.. arme sharona en racheal.. of hoe je haar naam schrijft.. en MeeJO toen moest jij marino nog pakken want melissa kon hem niet meer houden omdat die achter reth aan woujunta_mellie schreef:gezellig... :d ik wil ook actie foto`s whahah.. Sal was well ff knetter.. toen norvin zonder ruiter voor bij kwam galopperen..wahah en lambrusco ging der vandoor.
En tja sid had ook weer even energie toen reth ook in eens ruiterloos terug kwam draven.. arme sharona en racheal.. of hoe je haar naam schrijft.. en MeeJO toen moest jij marino nog pakken want melissa kon hem niet meer houden omdat die achter reth aan wou
hahhah was weer een te gekke dag :p
Eerst norvin ruiterloos Langs de bak en toen reth
ik rachel zoeken komt marino aangecrosst met melissa erop: "Pak hem!! Pak hem alsjeblieft ik hou hem niet meer"
Nou die kop van haar
ik heb ik en scheur gelegen
Idd een tegekke dag
_Punky_"]
[quote="sanne222 schreef:Ziet er goed uit!
Maar je zadel ligt een beetje ver naar voren. Die mag makkelijk 10 cm naar achteren!
Ik denk dat ie dan wat minder op de voorhand gaat lopen en het er nog superder uitziet!
Maar ik zat het eens proberen
Tnx voor de top iig dobbel"]
[quote="_Punky_"][quote="sanne222"]
Ziet er goed uit!
Maar je zadel ligt een beetje ver naar voren. Die mag makkelijk 10 cm naar achteren!
Ik denk dat ie dan wat minder op de voorhand gaat lopen en het er nog superder uitziet!
[/quote]
Ik vind zelf dattie niet ver naar voren ligt hoorMaar ik zat het eens proberen
Tnx voor de top iig
[/quote]
Dat wou ik ook zeggen, ik vind ook dat het zadel iets te ver naar voren licht.
[/quote]
Jah ik weet dat t zadel te ver naar voren lag![]()
(daar hoeft niemand nu meer wat over te zeggedat weetik nu
(sorry maar vind t erg irritant als ze over over blijven doorgaan
![]()
))
[quote="dobbel schreef:Verder loopt hij mooi hoor ook een hele leuke tinker.