Ik op Jelle, de Fries van mijn moeder.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 12:59

nou, ik vind het er netjes uit zien! Hele trotse fries .0

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:01

Ziet er weer super uit..En,wat lijk je lang..Benen komen een eind onder het zadel uit Haha! Knipoog

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:06

mooie foto, goed scherp ook. vind dat sorane wel een beetje gelijk heeft en dat je handen netter kunnen..... maar heb het vaker slechter gezien dan beter helaas Tong uitsteken .

10 paarden vind ik wel een hoop, heb je er niet eentje over Knipoog negen is toch ook genoeg Schijnheilig

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 14:38

Okkie1"]
[quote="Feetje schreef:
Tel ik nou fout of wat Verward
Ik tel er maar 10 Verward
Treasure, Jelle, Diablo, Aranda, Amor, Jolly, Jaquelientje, Jacky, Inspecteur, Codex...
Wie dan nog? Tong uitsteken

Vada
[/quote]

Oeps..Bloos!
Had ik helemaal niet meer aan gedacht...

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 17:45

peggel schreef:
mooie foto, goed scherp ook. vind dat sorane wel een beetje gelijk heeft en dat je handen netter kunnen..... maar heb het vaker slechter gezien dan beter helaas Tong uitsteken .

10 paarden vind ik wel een hoop, heb je er niet eentje over Knipoog negen is toch ook genoeg Schijnheilig

11 Knipoog Maar een aantal zijn voor de handel he Tong uitsteken Je mag er best een kopen Haha! Knipoog

Maar hoe moet ik mijn handen dan houden? Ik heb ze op de juiste plaats (rechte lijn van elleboog naar pols naar mond), mijn duim is het hoogste punt, ik sluit mijn duim op de teugel aan... Verward

Toch bedankt voor je compliment Haha!

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 17:50

Ik vind het er wel goed uit zien hoor! Het paard loopt super en jij zit netjes, maar het is wel maar een foto dus ja ik kan er niet echt over oordelen! Ik vind het ineiedergeval wel een prachtpaard!