Endurance Austerlitz klasse 2 Latoya

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 17:37

mobick schreef:
Hee Sas, ziet er goed uit zeg, Toy is in prima conditie zo te zien, Wat een stuk is het toch he!

Vooral als Rio en Toy naast mekaar staan, lijken het net broer en zus!! Tong uitsteken

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 18:15

susan schreef:
leuke foto's sas
ik zie dat je nog meer bokkers op de foto hebt weten te krijgen *LOL*
op die foto waar jouw kasteel overal bovenuit steekt, links bij die boom vlnr romkabouter, susan en lautje *LOL*

Goed hè!! Knipoog

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 18:46

leuke fotos Haha!:D

ik zal ook wel eens mee willen doen met een endurance..maya ik heb een frieze verzorgpaard..en die is er niet echt goed in denk ik Tong uitsteken

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 19:01

Nou, LaFunkyJazz...en jongen bij mij op stal, die een fries heeft, heeft dit week-end ook de kennismakingsklasse gereden, met goed resultaat. 10.01 heeft ie geloof ik gereden, met prima hartslag waardes!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:36

oh cool, maar doenja is na een paar rondjes galopperen al moe Tong uitsteken eerst maar conditie trainen dus haha

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:49

hebben jullie mariska van der zee gezien met keller queen? (kelly)
ik ben benieuwd wat ze is geworden...
ze was eerste in ermelo op de 80 km!
haha ik ben heel trots want ik heb kelly 3 jaar gereden en geholpen met trainen. de "ok ik rij 'smiddags en mariska 'savonds" methode.
2 keer per dag rijden werkt echt heel goed! OK dan!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 21:45

Mariska, is 12-e geworden!!

Ageeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:48

mazzeltje schreef:

en Mariska heeft ver beneden haar eigen tempo gereden omdat ze met iemand samen reed die voor het eerst klasse 2 reed en daar bij wilde blijven.

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 22:24

dat weet ik wel zeker, ik vroeg me al af...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 23:05

Wat is ze toch ook een kasteel hè, die Latoy! Cool

Op die overdwarse foto zie je mij trouwens nog op de achtergrond. Mijn blauwe jas reflecteert echt! *LOL*

En mijn zusje kijkt ook nog ergens recht in de camera zonder het door te hebben. Haha!

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 23:58

Heej Karin, ik ging even helemaal scheef hangen voor die foto en volgens mij sta ik gezellig naast je Lachen (wel een stukkie verder terug, maar toch)

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 08:30

Ik zie je nou pas staan op die foto Arabendu! Nog een bokker erbij!

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 08:40

Ik heb je een aantal keren langs zien rijden, toen dacht ik nog - wat een super mooi paard - niet wetende dat je ook een bokker bent. Het was voor mij de eerste keer dat ik bij een endurancerit was (als groom) dus ik weet nog niet wie wie is.

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 08:48

Jeetje wat is je knollie toch groot! Maar wat een gave foto's

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:00

Ageeth"]
[quote="mazzeltje schreef:

en Mariska heeft ver beneden haar eigen tempo gereden omdat ze met iemand samen reed die voor het eerst klasse 2 reed en daar bij wilde blijven.
[/quote]

ja dat weet ik, ze zou rijden met marieke op haar arabiertje. en die windt zich heel erg op in de vetgate. maar als marieke moest wachten zou mariska ook wachten.
ik vind het wel goed dat ze niet meteen voor het winnen gaat! OK dan!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 14:22

Mistic schreef:
Ik heb je een aantal keren langs zien rijden, toen dacht ik nog - wat een super mooi paard - niet wetende dat je ook een bokker bent. Het was voor mij de eerste keer dat ik bij een endurancerit was (als groom) dus ik weet nog niet wie wie is.

Dat vind ik leuk, dat je haar mooi vind...de meeste mensen vinden er helemaal niks aan, echt waar hoor! Ik niet natuurlijk!
Ik kreeg zelfs nog een rotopmerking ven een vet, ze zei "pfff, je zal 52 km op die knol moeten hobbelen" of woorden van gelijke strekking! Bleh! Boos!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 20:57

Mistic schreef:

Wie groomde jij dan??

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 21:13

Bij een volgende wedstrijd dus gewoon foto's maken op P/A en Vet-gate en dan is er dus altijd wel een bekende die erop staat!!!!

YouKnowWho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 22:20

mazzeltje"]
[quote="Mistic schreef:

Wie groomde jij dan??
[/quote]

Mistic is groom van gerritje met Nasir en bijrijdster van Ucky (ja dé Ucky Knipoog)

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 06:56

Aaaah, de groom van Gerritje!! Dan stonden we zelfs naast mekaar met de trailer!! Ik heb ook een foto van Nasir, dus als je die wilt hebben Mistic??

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:30

leuke foto's mazzeltje!!!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 19:25

Had jij ook ergens foto's geplaatst Gracia?

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:58

mazzeltje"]
[quote="Mistic schreef:

Dat vind ik leuk, dat je haar mooi vind...de meeste mensen vinden er helemaal niks aan, echt waar hoor! Ik niet natuurlijk!
Ik kreeg zelfs nog een rotopmerking ven een vet, ze zei "pfff, je zal 52 km op die knol moeten hobbelen" of woorden van gelijke strekking! Bleh! Boos!
[/quote]
ikke vind latoy echt een stuk!!!!! Haha! en rio ook

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 22:30

jullie zijn lief Mo!!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 22:13

mazzeltje schreef:
Aaaah, de groom van Gerritje!! Dan stonden we zelfs naast mekaar met de trailer!! Ik heb ook een foto van Nasir, dus als je die wilt hebben Mistic??

stuur je hem ook naar mij??? ik wil namelijk altijd alles ook zelf hebben... Haha! Haha!
Net zoals Nadia want die heeft vandaag haar eigen paard gekregen.
Uck zal er missen.