mobick schreef:Hee Sas, ziet er goed uit zeg, Toy is in prima conditie zo te zien, Wat een stuk is het toch he!
Vooral als Rio en Toy naast mekaar staan, lijken het net broer en zus!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ageeth"]
[quote="mazzeltje schreef:Mariska, is 12-e geworden!!
Mistic schreef:Ik heb je een aantal keren langs zien rijden, toen dacht ik nog - wat een super mooi paard - niet wetende dat je ook een bokker bent. Het was voor mij de eerste keer dat ik bij een endurancerit was (als groom) dus ik weet nog niet wie wie is.
mazzeltje"]
[quote="Mistic schreef:Ik heb je een aantal keren langs zien rijden, toen dacht ik nog - wat een super mooi paard - niet wetende dat je ook een bokker bent. Het was voor mij de eerste keer dat ik bij een endurancerit was (als groom) dus ik weet nog niet wie wie is.
) mazzeltje"]
[quote="Mistic schreef:Ik heb je een aantal keren langs zien rijden, toen dacht ik nog - wat een super mooi paard - niet wetende dat je ook een bokker bent. Het was voor mij de eerste keer dat ik bij een endurancerit was (als groom) dus ik weet nog niet wie wie is.

en rio ook 
mazzeltje schreef:Aaaah, de groom van Gerritje!! Dan stonden we zelfs naast mekaar met de trailer!! Ik heb ook een foto van Nasir, dus als je die wilt hebben Mistic??