De manege kwam me al bekend voor want ik rijd er ook met mijn paardje af en toe

Deed alleen jammergenoeg niet mee aan die wedstrijd.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ullwinn"]
[quote="Pjelk schreef:Ha Marga een beetje in actie! Die gewatergolfde voorpluk van na de vlechtjes is mooi. Leuk Marga eens IRL ontmoet te hebben!
Voor Pjelk en mij was het de tweede keer dat we sprongen in Groningen maar wel voor het eerst geheel weigerloos! Al hadden we wel een balkje op de dubbelsprong dus geen barrage. Maar ach, ik was allang tevreden.
Zo te zien had dit een leuke Boktmeeting kunnen zijn. Nou ja, een volgende keer misschien?
Nou, als je nog eens in de buurt bent, kan je ook wel even bij Marga en Ullwinn komen kijken. Woon niet zo heel ver van Groningen af!
Kunnen we een mini-Groninger Bokt/FW Fjorden meeting doen! Pjelk liep trouwens wel heel netjes, voor zover ik dat vanaf de kant heb gezien. Springen ging hem ook goed af! En ik zei nog tegen mn vader: "Hey een 'nepfjord'
, die heeft een kolletje..."
. Ja dat lijkt me best eens leuk Marga nogmaals en Ullwinn voor t eerst IRL te ontmoeten. Woon je aan de rand van Groningen of in een dorpje oid?
met papier