Kijk Pel, zo hoor je je tinker te rijden :)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:38

Loopt netjes zeg
heel leuk paardje erg mooi

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:21

Oke Pellie ik vertel jou prive wel even wat ik ervan vind anders krijg ik denk een hoop kritiek.... Lachen Misschien dat ik vanavond weer i-net heb en anders op stal wel Lachen

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:29

Leuke foto's Pel. En wat is Gammon toch een mooi 3-kleurtje *LOL*

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 17:53

Haha maaike dat zal toch wel wat meevallen dat jíj kritiek krijgt? Zo te lezen krijgen Gam en Sil kritiek! Haha!

thanks jellie!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 18:43

Mooie aftekeningen! Ik houdt niet zo van veel wit bij het hoofd en dat heeft deze Tinkie ook niet! Mooi paardje hoor!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:39

Ik vind het een leuke tinker. Op de meeste foto's vind ik dat ze hem netjes aan het lopen heeft.
Toch ben ik van mening dat het op een aantal foto's lijkt dat ze hem wel erg in de krul trekt. Zijn hals wordt dan wel errug kort en opgekropt. Dan maar liever wat lengte er in.

Ben ervan overtuigd dat jij hem ook zo kan laten lopen! Het is een kwestie van veeeeeeeeeeeeeeeeel oefenen en op elkaar in gespeeld raken OK dan!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:06

Kijk maar uit met van die mooie foto's plaatsen anders doen Sjef en Anky nog een bod op ZZ Gammie Bloos!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:26

Pellie kan hem ook zo rijden hoor! Naar mijn mening beter want dit vind ik niet mooi... Ik bied me wel aan om hun eens op de foto te zetten Lachen Deze week Pelles?? Roep maar hoor... als jij mij ook op beide paardjes op de foto zet Tong uitsteken

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 21:36

Vasthi schreef:
Kijk maar uit met van die mooie foto's plaatsen anders doen Sjef en Anky nog een bod op ZZ Gammie Bloos!

Haha! gekkie!

Ik denk dat er een groot verschil zit tussen het 2e en 3e leertje. En Gam schiet nog erg heen en weer met zijn hoofd, te gebogen of weer omhoog. Lachen
Maaike, het wordt klotenweer dus van buitenrijden komt niet veel denk ik en de binnenbak is te donker voor foto's?
p.s. ik ben donderdag vrij

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:36

Dimple schreef:
Ik vind het een leuke tinker. Op de meeste foto's vind ik dat ze hem netjes aan het lopen heeft.
Toch ben ik van mening dat het op een aantal foto's lijkt dat ze hem wel erg in de krul trekt. Zijn hals wordt dan wel errug kort en opgekropt. Dan maar liever wat lengte er in.

Dat vind ik ook aleen op een paar foto's heeft ze hem ook wel ontspannen lopen..

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:39

Oh!! MIsschien dat ik ooit ook zo met mijn Tinkie kan rijden!! Tong uitsteken Ziet er geweldig uit!!!!

iwayaloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:41

WAUW Kwijl Dat ziet er netjes uit hoor
Ze heeft hem echt netjes aan het lopen. Hij kan het wel goed zo te zien ook al loopt hij vaak wat diep doet hij het supernetjes voor een tinker!

Maar als je zelf goed eles neemt leer je het zelf denk ik ook wel hoor. Hetis gewoon een kwestie van de goede begeleiding en veel oefening en geduld
Succes ermee!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:04

Ik ben niet zo onder de indruk. Het lijkt op de foto's alsof ze constant terug zit te werken met haar (binnen)hand. Je paard probeert onder de druk weg te komen en gaat daarom zo diep lopen en/of kantelt zijn hoofd

Ik heb volgens mij wel eens betere foto's van jouzelf op je paard gezien (maar heel eerlijk kan ik al die Tinkers niet uit elkaar halen, dus kan zijn dat ik het mis heb Haha! ).

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 22:35

ja dat kan niet. er hebben hier nog nooit rijfoto's van Gam en mij gestaan Lachen en hoe kun je tinkies nou niet uit elkaar houden met al die verschillende bonte plaatjes op hun lijf? Haha!

Hij kantelt snel zijn hoofd, ook zonder druk. Wat bedoel je met dat terugwerken? Dat snap ik niet zo goed.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:50

Oke, was andere Tinker dan, sorry Haha!

Op deze foto is goed te zien dat ze terug werkt met haar binnenhand.
Afbeelding
Ik zie weinig 'tegemoetkoming' in haar hand. Ze laat niet los (lijkt het op de foto's iig). Ik vind het weinig ontspannen eruit zien, dat is wat ik bedoel.

Ik vind er maar een foto een ontspannen plaatje geven, dat is deze;
Afbeelding
Hij loopt misschien wat te sloffen, maar ik zie dit liever dan de andere plaatjes.

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:57

gave foto's
ziet er goed uit
en lekker blijven oefenen dan komt ht best goed hoor met jullie

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 23:00

Mmmm ik kan wel een beetje met lis meegaan. Natuurlijk is het maar een moment opname, dus ik zal er verder niks over zeggen.

Ik denk dat het verder met jullie oo kwel goed komt hoor, gewoon blijven oefenen, dan komt het vanzelf

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 23:09

oké ik snap je lis. er was inderdaad niet veel ontspanning in haar handen. Lachen grappig eigenlijk, terwijl ze vroeger een paar keer heeft meegedaan aan de friese kampioenschappen met dressuur.

toch leuk dat jullie zoveel opvallen vanaf foto's.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 09:05

Wij willen gewoon foto's van Gam met JOU er op Haha!

Jajajajajaja, ZIEN!

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:13

heey
vet coole foto's hoor
ziet er goed uit!!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:28

Pellie schreef:
oké ik snap je lis. er was inderdaad niet veel ontspanning in haar handen. Lachen grappig eigenlijk, terwijl ze vroeger een paar keer heeft meegedaan aan de friese kampioenschappen met dressuur.

toch leuk dat jullie zoveel opvallen vanaf foto's.

Maar Pel als je ziet wat er allemaal rondrijd betekent dat niet echt wat hoor Lachen

Maargoed ik ga dus met Lis mee. Jou Gompy loopt veel leuker als ie ontspannen is, dat vind ie ook veel leuker. Hier heeft hij constant zn oren naar achteren.

Donderdag ben ik half 2 ongeveer uit [edit: in Joure\]. Ik neem mijn digi wel mee we kunnen altijd even zien. Maar kan Amor alleen in buitenbak rijden als alles binnen staat anders vliegt ie ze aan met mij erop Bloos!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 12:42

haha oké dan zien we donderdag wel even.

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:44

ik vind ook dat er meer ontspanning getoont moet worden. maar voor iemand die al een hele tijd niet heeft gereden is het niet slecht hoor.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 17:41

ik vind het ook geen super foto's... Heb m veel lekkerder zien lopen met jou erop!! Zn uitstraling was toen veel fijner, hier ziet ie er gewoon niet heppie uit en inderdaad wat al gezegd werd, degene erop geeft (erg) weinig toe met dr hand. Zonde en ik ben benieuwd naar foto's met jou (of maaike een keer Haha! , nooit gezien nog!) erop!!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 18:36

Haha Maaike op een stinkie.. Haha! Als we les hebben kom je maar weer eens kijken als ik op Ewald zit Knipoog Ik wil eigenlijks voor de verandering jóu wel eens op een tinkie zien Tong uitsteken