Lol met dex :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:59

iwayalover schreef:
Oke dankjewel
Ik heb het net gekeken in mikkie's profiel. er staat KWPN. dat zou ik niet gezegd hebben

Wat had jij dan gedacht?

Dex is idd vrij groot, maar ook heel erg lief Haha!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:17

Jah dat weet ik niet maar omdat hij zo lang is en toch wel een apparte bouw heeft had ik gedacht dat er misschien iets gronings in zou zitten ofzo.En hij heeft wel een beetje een tuigerkontje. Maar toen ik naar de foto's in het profiel keek vond ik het wel weer meer KWPN.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 23:21

Dexel is echt niet bijzonder groot, lang is hij wel maar vooral omdat hij al bijna 20 is en wat magerder ed. o.a door "ouderdom" lijkt hij wel "enorm" en dan ben ik ook nog eens klein dus lijkt hij met mij erop nóg groter. Dexel heeft betere tijden gekend en dan was het echt een mooi (en goed!!) paard (nu nog hoor Mikkie Knipoog ) maar vergeet niet dat hij weer een dagje ouder wordt en dat dat alle gevolgen vandien heeft.

Hij is idd. KWPN met goeie papieren Tong uitsteken

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:25

Dex wordt idd wat ouder en dat komt zijn uiterlijk niet ten goede, maar lichamelijk (qua kracht en gebreken) is hij nog helemaal oke.
En ja hij is groot en lang, maar persoonlijk (en zo te lezen ben ik niet enige) vind ik hem wel groot in proportie. Zijn hoofd past bij de rest van lijf. (en trouwens mooi paard of niet, voor mij is hij DE nummer 1 )

Iwayalover: Niet mijn paard beledigen he, een tuiger kont??????? Hij heeft een hartstikke lekker kontje. Haha!

Bashuk: Dankje, maar zo ontzettend groot is Dex niet. Hij is stevig gebouwd en lijkt daarom iets groter en als dan ook nog zo'n ukkepuk als okkie1 op zijn rug gaat zitten dan lijkt het idd net een reuzenpaard. Maar als je naar de foto's kijkt waar ik erop zit, zie je dat dat best meevalt. Ik val qua lengte in de "normale, middenmoot categorie"

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:07

Mikkie schreef:
Dex wordt idd wat ouder en dat komt zijn uiterlijk niet ten goede, maar lichamelijk (qua kracht en gebreken) is hij nog helemaal oke.
En ja hij is groot en lang, maar persoonlijk (en zo te lezen ben ik niet enige) vind ik hem wel groot in proportie. Zijn hoofd past bij de rest van lijf. (en trouwens mooi paard of niet, voor mij is hij DE nummer 1 )

Iwayalover: Niet mijn paard beledigen he, een tuiger kont??????? Hij heeft een hartstikke lekker kontje. Haha!

Was ook geen belediging hoor ik vind het een hardstikke leuk paard en hij loopt ook leuk alleen had ik hem op de foto's in het topic geen KWPN geschat ( op de foto's in je profiel wel )