cacharel@the longe met bijzet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:10

Arme merrie...

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 13:17

een merrie die ik ken, die heeft tot de laatste dag nog gewoon gewerkt... die had zaterdag nog gewoon gereden, en zaterdag avond bevallen, ik snap niet echt wat hier zielig aan is,volgens mij verschilt dat per paard..

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:19

rockey schreef:
een merrie die ik ken, die heeft tot de laatste dag nog gewoon gewerkt... die had zaterdag nog gewoon gereden, en zaterdag avond bevallen, ik snap niet echt wat hier zielig aan is,volgens mij verschilt dat per paard..

Ik hou mijn mond alweer... Cool

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 13:21

volgens mij verschilt dat echt per paard en per bevalling, maar ik bedoel wel met aan het werk, gewoon iemand er weer op en beetje stappen en draven, dus niet meteen weer alle zz zwaar oefenen gaan doen enzo Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:23

tot de laatste dag rijden vind ik heel wat anders dan er na de geboorte weer vlug op te klimmen, ze worden flink opgerekt dan en ook de spieren krijgen flink wat te voorduren

tis ook niet voor niets dat vrouwen na de bevalling rustig aan moeten doen@@

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 13:28

Hoi,
ja het gaat hier ook niet om mijn merrie ofzo, maar om paarden van anderen, maar ik zit ook helemaal niet in die merrie-veulen gebeuren, dus ik weet er eigenlijk niks vanaf, en ik zet hier gewoon neer, wat ik zie en mee maak. maar omdat ik dat dus altijd mee maak, denk ik dat het niet zielig is, maar als er andere meningen over zijn, kan ik dat begrijpen...

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 13:33

en omdat er ook nog nooit problemen zijn ontstaan, d8 ik dat het wel goed zou zijn, want de manege paarden worden ook gedekt bij ons, en die gaan ook rond de tijd weer aan het werk want het is wel eens voorgekomen dat ze een paard langer stil lieten staan, maar die kreeg koliek en is er bijna aan dood gegaan, een paard dat elke dag hard werkt en dan ineens stil staat, of ja in de bak en op de wei...

maarja ik zeg al ik heb er geen verstand van ..

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:32

mooie foto's, en mooi weer daar zeg Haha!. Leuk paard!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 16:45

dank je Haha!