lol..idd als flame nu was weggeschoten
Arme nienke..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tinne"]
Zo stom he, toen ik dit topic opende verwachte ik een shire te zien. Don't ask me why, was gewoon een voorgevoelEn geen goed voorgevoel, dat blijkt maar weer
![]()
Maar ziet er leuk uit!!Shetje loopt wel lekker!!
[/quote]
haha ja toch nog een trekpaard achtig paardje
dankje trouwens
[quote="_Punky_ schreef:Loopt leuk hoor dat shetje! ziet er netjes uit. Leuke combinatie
Renee_vd schreef:leuk beessie
Alleen waarom een mexicaanse neusriem ...bij een shetlander??????
(zou wel kunnen alleen lijkt me meer een gewone of lage bij passen)
en dat wijken lijkt me niet echt wijken
voorderest leuke fotow

Verder zie ik het nut van die mexicaanse neusriem ook niet echt. Wel een hele leuke shet! Als ik jou was zou ik de teugels wat langer laten en eerst goed vooruit gaan rijden. Het rond rijden komt vanzelf met de juiste instructie
missy_m schreef:Er zijn een paar foto's waar ze echt te diep loopt, als ze struikelt maken jullie zo een koprol..Verder zie ik het nut van die mexicaanse neusriem ook niet echt. Wel een hele leuke shet! Als ik jou was zou ik de teugels wat langer laten en eerst goed vooruit gaan rijden. Het rond rijden komt vanzelf met de juiste instructie

XoNo schreef:Je moet eerst haar achterhand er meer onder rijden voor je met het wijken kunt beginnen. Je moet haar ten eerste los laten van voor (ik zie een leertje lopen van haar bit naar haar singel, waarom?), en haar meer naar voren rijden...daarna kun je pas met andere dingen gaan beginnen.
Verder, een hele leuke shet!