Als je naar www.startlijsten.nl gaat en de startlijsten van Etten-Leur opzoek kan je klikken op 'klik hier voor de route'. Ik hoop dat dat dan wel echt het adres is van het wedstrijdterrein maar dat zal denk ik wel
Mickey
Geplaatst: 31-03-04 21:33
Misschien als ik mijn mannetje zo ver kan krijgen dat ik dan ook nog wel even kom kijken tweede paasdag. Lielle kun jij even pben hoe laat jij ongeveer moet rijden?
Lenn
Geplaatst: 31-03-04 21:52
Misser schreef:
Dit is B?! Ik geloof dat ik maar blijf dressuren...
haha ja ik wou ook net vragen of dit wel een hoge klasse zou moeten zijn? Niet dus Nee ik ben hier ook te scheiterig voor.. kvind het echt heel dapper als je dit durft
Anoniem
Geplaatst: 01-04-04 08:17
Wow, dat ze dat durven zeg! De paarden op de eerste en tweede foto zijn erg gaaf.
Bitwise
Geplaatst: 01-04-04 08:51
Met deze mooie foto's kan ik ook niet achterblijven:
Online deed wel moeilijk op een aantal sprongen. Met name bij het Ooienvaarsnest had hij er niet veel zin in, maar gelukkig wil hij het wel springen. De meeste moeite had ik echter om hem langs de wc hokjes te krijgen.
Ik ga ook naar Etten-Leur. Ze hebben me echter al heel vroeg in gedeeld bij de dressuur. Dat wordt dus vroeg opstaan.
Natascha
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 17:39
haha, die wc hojes zagen wij ook al. We zeiden nog voor de gein "zou dat ook een hindernis zijn?". Voor sommigen dus wel