cacharel@ the longe & Los

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:38

Lydiia"]
[quote="youngster schreef:
Maare je paard zal niet zomaar kou vatten hoor, dat gebeurt juist door dit soort actie, kweek je een watje.. Knipoog

Ja idd,
En daar komt nog bij dat ze nu onder de deken juist gaat zweten.
Ik zie veel mensen een paard in de bak loslaten of opjagen met een deken op. Waarom? Kleine moeite om de deken af te doen. Dan kan het paard lekker rennen, rollen, bokken etc, en wanneer hij weer op stal moet weer onder de warme dróge deken.
[/quote]

Precies, is ook nog eens lekker voor je vacht, zeker met de zon erop, doet de vacht erg goed..
Ben helemaal geen voorstander van zo inpakken.. Peesbeschermers oke, kan ik me voorstellen, maar er bandages onderdoen.. Misschien kan je me het nut ervan uitleggen??
Tis verder een leuk paard hoor.. Knipoog

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:41

lonnie schreef:
het sta jij toevallig op de gulle ruif??? de buitenbak komt me nogal bekend voor...

Staat eerder in het topic al

En youngster, wat is er nou lekkerder dan lekker met het zonnetje op je huid buiten in de frisse lucht van het gras eten?
Mijn paard zou me wat aandoen als ik hem met deken op buiten zou zetten in deze tijd van het jaar terwijl het zonnetje schijnt en het dus soms wel 17 graden is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:50

mijne heeft helemaal geen deken op, hebhaar in november uit de wei gehaald en toen had ze een berenvacht dus geen dekentje voor mij.
heerlijk vind ze het lekker in de zon en dat ga ik straks ook weer doen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 13:19

Hoi,
nou ik zal nog 1 keer uitleggen waarom ik de deken heb opgelaten (maar hier gaat het topic helemaal niet over) dat is omdat ze geschoren is, en op stal onder nu 2 dekens staat, en omdat ik haar dus buiten had gezet, en het wel lekker weer was, maar niet zo lekker weer dat ik haar zonder deken kon zetten, ik heb het zelfs nog gevraagt wat ik kon doen, maar aangezien ze de hele tijd had zitten rennen, en daarna een beetje ging wandelen, kan ze wel kou pakken aangezien het af en toe toch waaide. maar ik sta inderdaag op manege de gulle ruif, en ik had ook de bandage niet goed omgedaan haha normaal blijven ze goed zitten maar dit keer dus niet. Lachen en dat heb ik speciaal gedaan omdat ze zo gek is als ik haar los laat of longeer, maar goed daar zijn al veel reacties opgekomen, en ik blijf het toch doen. dus daar hoeft niks meer over gezegt te worden.

maar als het deze week echt een keer lekker weer wordt, zal ik foto's maken zónder deken haha

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:27

maar waarom over elkaar? peesbeschermer en bandages?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 13:30

extra bescherming en steun, maar er zullen hier wel weer veel reacties op komen, maar daar gaat dit topic niet over daarom had ik de foto's niet geplaatst, ik had ze geplaatst omdat ik wil weten wat jullie er van vinden, anders komt er dadelijk weer een slotje op...

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:42

rockey schreef:
maar als het deze week echt een keer lekker weer wordt, zal ik foto's maken zónder deken haha

Heb liever dat je iemand strikt die rijfoto's kan maken van je Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:46

Maar Rockey dit is nu eenmaal een openbaar forum en als je foto's plaatst komen er nu eenmaal reacties, zowel leuke als minder leuke, dat blijf je houden. Dus om te zeggen dat er niets meer gezegd hoeft te worden over je bandages en peeskappen, is niet echt eerlijk en zinvol Lachen.

Iedereen is ook erg benieuwd naar je paard in zijn totaliteit, dus zonder dekens. De eerste foto's (aan de longe?) doen het nl. niet.

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:52

Ja, dat ten eerste. Zou je die misschien opnieuw kunnen plaatsen of uploaden zodat ze het wel doen? Lachen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 13:57

ja ik zal ze wel op nieuw uploaden, dat ga ik nu wel even doen. maar van mij mogen jullie best wel reacties geven op mijn bandages en peesbeschermers, maar ik ben bang dat als jullie dat doen dat er dan een slotje op dit topic komt en dat wil ik niet, maar ik zal even die foto's uploaden

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:14

Ben benieuwd, plaats je ze dan in dit topic, of in een nieuwe?

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:15

Nee we schelden je toch niet uit ofzo?? Vraag me alleen je beweegredenen af om het te doen.. Heeft naar mijn mening geen enkele zin en de benen worden hier echt niet sterker van.. Heeft ook al genoeg in de bladen gestaan, over bandages enz..
Sja ook al een paard geschoren is, met 17 graden kan ie heus wel even zonder deken rennen.. het is meer de eigenaar die daar moeilijk over doet dan het paard. denk er wel aan dat wij kou heel anders aanvoelen dan een paard..

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:19

Ik zie nu nog steeds maar 1 foto
Kan je anders ook die rijfoto's uit een eerder topic weer even uploaden?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 14:23

what the fiets! alles gaat mis :S het uploaden lukt ook niet :| kan ik ze niet naar iemand toe sturen, en die ze hier dan op zet???? want het lukt me echt niet Huilen

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:24

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:25

Ik zie de foto's nu wel hoor, op een enkeling na. Ze oogt wel wat fijn en klein, hoe oud is ze ook al weer en hoe hoog? Verder wel een knap dier hoor.

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:28

Ah, met behulp van vonneke heb ik ze gezien
Ik dacht dat je haar aan een longeersingel had gezet ofzo, maar het was dus alleen aan het halster Tong uitsteken

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 14:30

gelukkig haha ik ben nog steeds bezig met het uploaden maar dat hoeft dan gelukkig niet meer, maar goed ze is dus 3,5 en ze is 1.65, maar moet haar deze week maar eens laten weten ben benieuwd hoe groot ze nu is :S

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:43

Hier nog een foto, hihi, vind hem wel grappig.

Afbeelding

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 14:47

ja dat is hem dank je wel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 14:50

haha ik had hem ook al gezien. wiejoeeeeeeeeeeeee

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 15:45

jaaaaaaaa nu staan ze er allemaal op Haha!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:02

Wat voor halster heeft ze trouwens om, lijkt wel op de anky halsters Lachen
Volgensmij mag hij ook wel een gaatje strakker, hihi.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 16:04

nee het is geen anky halsters, die heb ik dit weekend bij indoor brabant voor de eerste keer gezien, ik vond ze niet echt mooi, het is gewoon maar een simpel halstertje voor op stal, ik heb hem bij teun van riel gekocht, dat is niet echt een winkel, maar die staat ook bij indoor brabant enzo, die zit bij ons in de straat namelijk, maar ik zal eens kijken of ik hem nog strakker kan doen want het is een pony halstertje daarom...

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:18

Als het een ponyhalster is kan hij toch zeker wel strakker juist? Tong uitsteken