Isabel Werth - Kimble
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miss_Blimm schreef:Moooie foto's en neej Edward sucks voorzover ik die heb zien rijden. Maar dat maakt nie uit, hij rijdt wel donders mooie paarden
timilon"]
[quote="Miss_Blimm schreef:Moooie foto's en neej Edward sucks voorzover ik die heb zien rijden. Maar dat maakt nie uit, hij rijdt wel donders mooie paarden
, had betere foto's gehoopt. Heb ook te weinig tijd gehad om te experimenteren en op het LCD schermpje zag het er (voor zover het te beoordelen is) erg goed uit. sannah schreef:Voor iedereen die wil weten waar ik de foto's mee gemaakt heb.....met de Canon EOS 300D + Sigma 70-300 APO super II.
Maar ik ben zelf zeker niet tevreden, had betere foto's gehoopt. Heb ook te weinig tijd gehad om te experimenteren en op het LCD schermpje zag het er (voor zover het te beoordelen is) erg goed uit.
timilon schreef:ik vind haar handen rommelig en ik vand haar nooit een combinatie vormen...
(sorry Anky-fans
). Ze weet echt wel hoe ze een rondje sturen moet
En dat ze geen maatje 34 heeft, kan ze ook weinig aan doen.... sannah schreef:Voor iedereen die wil weten waar ik de foto's mee gemaakt heb.....met de Canon EOS 300D + Sigma 70-300 APO super II.
Maar ik ben zelf zeker niet tevreden, had betere foto's gehoopt. Heb ook te weinig tijd gehad om te experimenteren en op het LCD schermpje zag het er (voor zover het te beoordelen is) erg goed uit.