Indoor Brabant - foto's Grand Prix special

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 19:49

Op verzoek van Picasso (ik zet er ook nog wel een van bij de Kür):

Isabel Werth - Kimble

Afbeelding

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:52

leuke foto's jammer dat ze zwart/wit zijn Cheese!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:59

Miss_Blimm schreef:
Moooie foto's en neej Edward sucks voorzover ik die heb zien rijden. Maar dat maakt nie uit, hij rijdt wel donders mooie paarden Lachen

pardon?!?als er eentje onafhankelijk en stil zit is het edward!en hij komt uit het niets en heeft het toch maar weer geflikt!!!
ik vind edward een de vriendelijkste ogende ruiters van dit topniveau...

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:03

Afbeelding

wat is hier fout?zn tenen wijzen naar buiten,en dan?hij prikt niet met zn zpoor,zn been ligt tegen het paard en hij zit tenminste "in"het zadel,in plaats van op....heb je hem weleens in het echt zien rijden?het is echt een prachtig gezicht!

Novelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:08

timilon"]
[quote="Miss_Blimm schreef:
Moooie foto's en neej Edward sucks voorzover ik die heb zien rijden. Maar dat maakt nie uit, hij rijdt wel donders mooie paarden Lachen

pardon?!?als er eentje onafhankelijk en stil zit is het edward!en hij komt uit het niets en heeft het toch maar weer geflikt!!!
ik vind edward een de vriendelijkste ogende ruiters van dit topniveau...
[/quote]

En ehm miss blimm hoeveel paarden heb jij op dit niveau lopen?

Ik ben het met timilon eens, krijg elke keer weer kippevel als ik edward op een paard door de baan zie rijden OK dan!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:15

Ik snap niet dat iemand zegt dat Edward niet mooi op zijn paard zit. Als er iemand mooi zit is het Edward wel. Zo mooi stil en meegaand met het paard. Ik vind hem juist de fijnste ruiter om naar te kijken. Ook blijft hij er altijd plezier in houden, dat zie je gewoon aan hem. Nee, geef mij Edward maar ipv zo'n vervelend kijkend mens.

Schitterende foto's trouwens!! Met wat voor camera heb je die gemaakt?

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:16

ode aan de bokkers die het met me eens zijn:)

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 20:23

Voor iedereen die wil weten waar ik de foto's mee gemaakt heb.....met de Canon EOS 300D + Sigma 70-300 APO super II.

Maar ik ben zelf zeker niet tevreden , had betere foto's gehoopt. Heb ook te weinig tijd gehad om te experimenteren en op het LCD schermpje zag het er (voor zover het te beoordelen is) erg goed uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:38

Sannah, je bent geweldig!!! Lovers
Mijn idool op foto, dank je wel!!!
OK dan!

Novelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:44

sannah schreef:
Voor iedereen die wil weten waar ik de foto's mee gemaakt heb.....met de Canon EOS 300D + Sigma 70-300 APO super II.

Maar ik ben zelf zeker niet tevreden , had betere foto's gehoopt. Heb ook te weinig tijd gehad om te experimenteren en op het LCD schermpje zag het er (voor zover het te beoordelen is) erg goed uit.

Ik vind trouwens de fotos erg mooi hoor ( weet niet of ik dat al ergens neer had gezet).
als ik met de digi fotos binnen maak zijn ze altijd bewogen.
Dus ik vind dit zeker niet tegenvallen

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:48

Isabelle Werth: ik vind haar handen rommelig en ik vind haar nooit een combinatie vormen...

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:50

Mooie foto's! Ik vind Edward Gal trouwens prachtig zitten en zijn manier van rijden spreekt mij ook heel erg aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:53

timilon schreef:
ik vind haar handen rommelig en ik vand haar nooit een combinatie vormen...

Over iemand gesproken die een paard aan het lopen krijgt!!! OK dan! Isabell kan echt geweldig sturen. Niet voor niks dat ze Anky er tig keren afgereden heeft in het verleden Knipoog (sorry Anky-fans Bloos ). Ze weet echt wel hoe ze een rondje sturen moet En dat ze geen maatje 34 heeft, kan ze ook weinig aan doen....

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:15

wow wat een gave foto s, als ik jou was zou ik die foto s naar edward sturen, zo mooi, en die aanleuning!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:38

Trouwens, aan die foto van Gribaldi zie ik nog wel wat anders dan een stel duckvoetjes.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 01:47

en ik geloof dat ik dat ook zie lovely

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:05

ilovelucky schreef:
leuke foto's jammer dat ze zwart/wit zijn Cheese!

Ik vind ze juist errug mooi in het zwart-wit !

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:11

sannah schreef:

Dat wilde ik zeker weten! We gaan verder met sparen, ik vind het geweldige foto's.

En wat Edward Gal betreft, had ik maar zijn houding want dat is al een hele verbetering met die van mij Haha!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:56

Wederom een aantal offtopic reacties verwijderd.
Discussie over / commentaar op de geplaatste foto's is uiteraard toegestaan, maar graag gepensioneerde paarden lekker in de wei laten lopen Knipoog
Het gaat om deze foto's, niet om ruiters die er in het verleden met een reeds gepensioneerd paard er een bepaalde trainingsmethode op nahielden.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:18

maar ik geloof ook dat de rest het niet ziet of wil zien

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:35

Leuke foto's en ik vond dat er wel betere waren als anky. maarja edward heeft zeker wel een heel goed gevoel met rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:09

Lancet en Lorenzo zijn echt zo om te kwijleen, echt super.

mmeerreell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:50

echt coole foto's

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:58

over de houding van edward zal ik niet te veel zeggen
tuurlijk hij zit erg ver achterop het zadel( en hij heeft toch plek genoeg om midden in het zadel te gaan zitten)
en zijn duckvoetjes, tja
maar het ziet er niet uit alsof hij zijn paard hindert,
kan ook bijna niet , als je een paard gaat hinderen/tegenwerken met je zit denk ik dat het erg moeilijk word om een dergelijk nivo te halen

wel zou ik graag de spanning op de teugels omgewisselt zien
de trensteugel dus iets meer spanning dan de stangteugel

en nee ik rijd geen GP maar dat neemt niet weg dat ik dan wel dingen kan zien en constateren

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:08

[quote="sannah"]Edward Gal - Gribaldi
Afbeelding

uhm,lees eens het boek ruiters en rechters...daar staat in:de trensteugel mag doorhangen en de stangteugel in gevoel zonder dat de stang door slaat.imo is deze foto het toonbeeld van de beschrijving!
verder vind ik het beeld dat edward geeft ALTIJD naar voren,en ik zie lievere iemand die zn kont in het zadel duwt dan iemand die midden op het zadel zit,maar eigenlijk meer staat...