Rising (4 jaar) aan het werk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 17:38

Zie net dat de upload niet meer bestaat....

_Shadowfax_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:28

kruisies

cherise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:01

hoi je heb gelijk en ik zal het voortaan wel doen wel leuk om te horen dat je de fotos leuk vindt

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:01

Ik zie alleen maar kruisjes Verward

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:37

he wat balen.... ik had ze wel willen zien.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 01:29

Tyrza schreef:
Hoi Cherise. Een ongelukje zit in in een klein hoekje. Hoe braaf het paard ook is. Stel nou dat hij een keer struikelt en valt, bv tegen die muur aan? Daar kan het paard niets aan doen. Je vergeeft het jezelf nooit als een simpele cap de oplossing zou zijn geweest.

Let wel: dit is opbouwend commentaar. Ik vind het leuke foto's, maar ik wijs je even op de risico's.

Net zoals haar moeder zegt rijden we geen van alle met cap bij ons op stal. En dat is onze eigen verantwoordelijkheid! Rock-on, dudes!
Dus mensen niet meer zeiken hierover aub!!! Het gaat toch over het rijden op de pony????
En wat maakt het nou uit dat ze wat naar voren zit? We heten niet allemaal Anky ,al denken sommige dat wel. Schijnheilig
Dit topic is er om te laten zien ( ok het zou leuk zijn als de foto's het ook werkelijk deden... Tong uitsteken ) hoe leuk Rising kan lopen want voor een "groen" paard met een meisje van 10 erop en wat nog eens een hele winter bijna heeft stil gestaan doet ze het in mijn ogen lang niet zo slecht!! OK dan!
Rising staat te koop en mensen wilde allemaal Cheese! rijfoto's zien en hier zijn ze dan....
En wat krijg je dan? Nog enkel comentaar....
Nou Cherise en Mies er valt niks op of aan te merken hoor!!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:08

heh.. ik wilde ze zo graag zien en nou staan er kruisjes!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 18:04

Galja"]
[quote="Tyrza schreef:
Hoi Cherise. Een ongelukje zit in in een klein hoekje. Hoe braaf het paard ook is. Stel nou dat hij een keer struikelt en valt, bv tegen die muur aan? Daar kan het paard niets aan doen. Je vergeeft het jezelf nooit als een simpele cap de oplossing zou zijn geweest.

Let wel: dit is opbouwend commentaar. Ik vind het leuke foto's, maar ik wijs je even op de risico's.

Net zoals haar moeder zegt rijden we geen van alle met cap bij ons op stal. En dat is onze eigen verantwoordelijkheid! Rock-on, dudes!
Dus mensen niet meer zeiken hierover aub!!! Het gaat toch over het rijden op de pony????
[/quote]

Dat weet ik ook wel. Ik maak er ook geen woorden aan vuil. Ik zeg alleen hetzelfde als ik zou zeggen als ik ter plaatse zou zijn. Bovendien vind ik het erg onverantwoord van het management om mensen (met name kinderen) zonder cap te laten rijden.

En nogmaals: buiten dat vind ik het leuke foto's Knipoog

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 18:19

De tips die gegeven worden zijn goed bedoeld, ik vind het nogal misplaatst om die af te doen als "zeiken" Scheve mond
HAW is een forum waarop foto's geplaatst kunnen worden, en de overige gebruikers mogen hier commentaar op geven.
Soms is dat alleen positief, maar soms krijg je ook reacties waarin vragen gesteld worden of advies gegeven wordt.
Daar is niets mis mee, sterker nog: daar is het forum voor Knipoog

Aangezien de foto's het niet meer doen, komt er een slotje op dit topic.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:26

Oscar schreef:
De tips die gegeven worden zijn goed bedoeld, ik vind het nogal misplaatst om die af te doen als "zeiken" Scheve mond
HAW is een forum waarop foto's geplaatst kunnen worden, en de overige gebruikers mogen hier commentaar op geven.
Soms is dat alleen positief, maar soms krijg je ook reacties waarin vragen gesteld worden of advies gegeven wordt.
Daar is niets mis mee, sterker nog: daar is het forum voor Knipoog

Aangezien de foto's het niet meer doen, komt er een slotje op dit topic.

Welk slotje? Schijnheilig Tong uitsteken

cherise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:29

het is geen groen paard het is een bruin paard Tong uitsteken

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:48

Dit slotje....