Ben wel benieuwd naar 'echte mooie' rijdfoto's dan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

denz schreef:Ik moet eerlijk zijn, heb deze zadels nooit mooi gevonden, ik vind ze zo kolossaal, zo groot, maar wat ik me nou af vraag, zitten die dingen aan de voorkant bij je dijen niet heel erg in de weg met lichtrijden? Lijkt mij nl dat je er dan de hele tijd tegenaan stoot met je dijen..
Veel plezier ermee verder!

Lenn"]
[quote="marina schreef:En nee hij is niet drachtig aangezien ruinen dat niet kunnen zijn

marina schreef:Hij is gewoon een dik, zo vreselijk dik is hij nou ook weer niet hoor. Het is ook een steviger type paard.
Hij krijgt echt niet veel te eten, en ik kan hem niet harder in training zetten omdat hij dat niet meer aankan.
Vonnie84"]
[quote="marina schreef:Hij is gewoon een dik, zo vreselijk dik is hij nou ook weer niet hoor. Het is ook een steviger type paard.
Hij krijgt echt niet veel te eten, en ik kan hem niet harder in training zetten omdat hij dat niet meer aankan.

beautyfull_mickey"]
[quote="Vonnie84"][quote="marina schreef:Hij is gewoon een dik, zo vreselijk dik is hij nou ook weer niet hoor. Het is ook een steviger type paard.
marina"]
[quote="beautyfull_mickey"][quote="Vonnie84"]
[quote="marina schreef:Hij is gewoon een dik, zo vreselijk dik is hij nou ook weer niet hoor. Het is ook een steviger type paard.