eerste foto's met nieuwe zadel :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 17:20

Marina: Ik weet niet precies waarom. Ik vind het gewoon niet bij het paard passen, het zadel is zo totaal anders dan wat het paard uitstraalt.
Ben wel benieuwd naar 'echte mooie' rijdfoto's dan

marina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 17:48

denz schreef:
Ik moet eerlijk zijn, heb deze zadels nooit mooi gevonden, ik vind ze zo kolossaal, zo groot, maar wat ik me nou af vraag, zitten die dingen aan de voorkant bij je dijen niet heel erg in de weg met lichtrijden? Lijkt mij nl dat je er dan de hele tijd tegenaan stoot met je dijen..
Veel plezier ermee verder! Lachen

Valt wel mee. In het begin had ik daar ook last van. Vandaag buitenrit gemaakt ermee, en het lichtrijden ging perfect, zelfs een middendraf is heel goed te doen. aan het einde had ik wel een beetje last van mijn dijen, maar dat gaat vast over.
Ik kan eigenlijk ook niet zeggen dat ik ze geweldig mooit vind ofzo, maar ze zijn wel super fijn!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 20:00

Ik vind het er heel leuk uitzien. Lekker ontspannen zo voor jullie beiden
Het zadel dat je hebt lijkt me ook echt lekker stevig zitten. Kan je bijna niet uit vallen lijkt me Knipoog
Leuk paard ook. Hij is wel lekker rond hee! maar wel een leuk hoofd! *LOL*
ik heb ook veel bewondering voor deze rijstijl! Ziet er echt leuk uit zo jullie samen en je paard heeft er ook plezier in zo te zien!!! OK dan!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:19

marina schreef:
En nee hij is niet drachtig aangezien ruinen dat niet kunnen zijn Haha!

Hoe komt hij dan zo dik? Bloos!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 20:30

Lenn"]
[quote="marina schreef:
En nee hij is niet drachtig aangezien ruinen dat niet kunnen zijn Haha!

Hoe komt hij dan zo dik? Bloos!
[/quote]
Hij is gewoon een dik, zo vreselijk dik is hij nou ook weer niet hoor. Het is ook een steviger type paard.
Hij krijgt echt niet veel te eten, en ik kan hem niet harder in training zetten omdat hij dat niet meer aankan.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:05

marina schreef:
Hij is gewoon een dik, zo vreselijk dik is hij nou ook weer niet hoor. Het is ook een steviger type paard.
Hij krijgt echt niet veel te eten, en ik kan hem niet harder in training zetten omdat hij dat niet meer aankan.

Hij is ook zeker wel stevig gebouwd. Maar er zit ook echt een hoop vet op. Wat krijgt hij op dit moment aan voer?
Is trouwens echt niet negatief bedoeld of zo, echt niet. Maar het viel me gewoon op.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 17:26

3/4 kilo basisbrok en 3/4 kilo musli. en 4 plakken hooi.
Verder heb ik niets over zijn voer te zeggen aangezien het niet mijn eigen paard is Knipoog

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:38

Wanneer is ze uitgerekend?

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:47

Vonnie84"]
[quote="marina schreef:

Hij is ook zeker wel stevig gebouwd. Maar er zit ook echt een hoop vet op. Wat krijgt hij op dit moment aan voer?
Is trouwens echt niet negatief bedoeld of zo, echt niet. Maar het viel me gewoon op.
[/quote]

ja ik bedoelde dat ook niet rot,maar of dat zo fijn is voor het paard dat die zo dik is?ik vind hem wel echt gewoon te dik.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 21:19

beautyfull_mickey"]
[quote="Vonnie84"][quote="marina schreef:

[/quote]

ja ik bedoelde dat ook niet rot,maar of dat zo fijn is voor het paard dat die zo dik is?ik vind hem wel echt gewoon te dik.
[/quote]
zoals ik al vaker uitgelegd heb is dat hij zo lang ik hem ken hij al zo dik is. Ik zelf kan er niets aan veranderen!
Verder ondervind hij geen beperkingen van zijn dik zijn. En geloof mij, zo dik is hij echt niet hoor!! Hij is echt niet plofvet ofzo
kom maar een keertje kijken als je het niet gelooft Haha!

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:58

marina"]
[quote="beautyfull_mickey"][quote="Vonnie84"]
[quote="marina schreef:

[/quote]

[/quote]
zoals ik al vaker uitgelegd heb is dat hij zo lang ik hem ken hij al zo dik is. Ik zelf kan er niets aan veranderen!
Verder ondervind hij geen beperkingen van zijn dik zijn. En geloof mij, zo dik is hij echt niet hoor!! Hij is echt niet plofvet ofzo
kom maar een keertje kijken als je het niet gelooft Haha!
[/quote]

oke,houden we boktmeeting Haha! Tong uitsteken

nee oke,ik geloof je wel hoor,maar hebben ze hem dan van veulen af aan al te dik laten worden?

marina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:37

ze heefthem vanaf 3 jaar. Het is een stevig type paard (gelders) In zijn eerste jaren stond hij zwaar in training, toen zat hij wel redelijk strak in het lijfie. Toen ik heb ging rijden stond hij al 2 jaar stil, hij is altijd zo geweest zolang ik hem ken