Mirza: 1e rijfoto's & meer!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Diszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:20

leuk paardje hoor.....
ik vind dat je best netjes zit....
ikzelf rijd al helemaal als een papzak Scheve mond
en Mirza lijkt me een leuk paardje...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:46

grid"]
[quote="LuvdaTossa schreef:
Leuke pony.......... maar waarom dat koppie zo hoog met rijden? Ze houd hem echt stijf daar omhoog! Niet zo goed.....

Lekker wit kleurtje Haha!

Volgens mij is het gewoon een pony die heel graag snel wil Haha! --> die hebben heel vaak zo'n houding en dat is er héél moeilijk uit te rijden!!

Leuk beessie hoor *LOL* --> maar ja valt wel op die benen zo naar voren gestoken en die hakken (maar--> er goed bewust van zijn is al de halve oplossing dus dat komt wel goed Knipoog )

grtjs
[/quote]

Nou ik rijd zo'n paardje die alleen maar snel wil..... Maar nu ik haar intensiever train leert ze op me te wachten. Paard/pony moet ruiter toch gehoorzamen? Dus aan het werk!

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:23

hoi
gave foto's! En een gave pony ook! Jullie zijn een leuk stel!

Wat je voor je benen kan proberen (ik ben ook een doorgewinterde been-naar-voren-steker):
Heel vaak zonder beugels rijden! En dan proberen je bekken een beetje te kantelen (kruis optrekken zeg maar) en je onderbeen laten hangen, maar voor jouw gevoel vanaf je knie extreem naar achter buigen. (ga je in je billen voelen!!ieh spierpijn!!)

Veel foto's maken en (laten) kijken naar je houding. Dan pas weer je beugels in!

Je zadel werkt misschien tegen, maar je moet roeien met de riemen die hebt, niet? Probeer gewoon wat dieper te gaan zitten! Als dat lukt krijg je je pony misschien ook rustiger!

succes!!

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 13:51

Bedankt voor de tips in zal het proberen! Lachen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:48

LuvdaTossa"]
[quote="grid"][quote="LuvdaTossa schreef:
Leuke pony.......... maar waarom dat koppie zo hoog met rijden? Ze houd hem echt stijf daar omhoog! Niet zo goed.....

Lekker wit kleurtje Haha!

Volgens mij is het gewoon een pony die heel graag snel wil Haha! --> die hebben heel vaak zo'n houding en dat is er héél moeilijk uit te rijden!!

Leuk beessie hoor *LOL* --> maar ja valt wel op die benen zo naar voren gestoken en die hakken (maar--> er goed bewust van zijn is al de halve oplossing dus dat komt wel goed Knipoog )

grtjs
[/quote]

Nou ik rijd zo'n paardje die alleen maar snel wil..... Maar nu ik haar intensiever train leert ze op me te wachten. Paard/pony moet ruiter toch gehoorzamen? Dus aan het werk!
[/quote]

daar is ze toch al mee bezig --> als je goed leest krijgt ze al les waar er heel goed op gelet wordt dus LINDA ga zo door t komt vanzelf wel Knipoog

nicolientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 21:33

helaas kan ik ze niet zien (kruisjes)

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 21:55

Ja ik zie het. Scheve mond
Heb geen zin om ze weer allemaal te uploaden hoor...

paardjuhsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 08:51

jammer ik heb ze niet gezien Verdrietig
maar zullen vast wel leuke fotos zijn OK dan!

paardeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 11:17

Ik kan ze ook niet zien.. Kruisjes Boos!