gijsenkim schreef:Peg kan wel super springen hoor........ ik had het niet voor elkaar gekregen
Jammer dat het er dan niet zo uitziet, want dr houding is alles behalve super, eerder hinderend...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miss_Petit"]
[quote="gijsenkim schreef:Peg kan wel super springen hoor........ ik had het niet voor elkaar gekregen

Miss_Petit schreef:Dat begrijp ik, maar ik kijk gewoon naar de foto's blijven momentopname) en dit is het eerste wat mij opvalt.
Het diertje springt met een ongelijk voor- en achterbeen.
Meestal een techniek- en of evenwichts/balansprobleem.

* en in mijn ogen goed doet, ikzelf zou waarschijnlijk meer verpest dan goed gedaan hebben.
Miss_Petit"]
[quote="gijsenkim schreef:Peg kan wel super springen hoor........ ik had het niet voor elkaar gekregen
peggel schreef:nee hoor kan best kritiek hebben. maar als mensen voor mij gaan denken (jij vind je houding correct) moet ik toch echt even ingrijpen. kan namelijk prima zelf denken.
maar vind het leuk dat je je vriendin wilt helpen hoor

Miss_Petit"]
Prima jij vind je houding correct. Houden zo.
Doe ik het op mijn manier
[/quote]
Dan wel alles quoten.
Ik heb ook niet gezegd dat mijn houding correct is.
[quote="Miss_Petit schreef:@ Peggel, het valt mij iedere keer op dat jij zo'n aparte houding boven de sprong hebt.
Bovenlichaam te ver naar voren, onderbenen te ver terug, handen te ver naar voren (teugels hangen vaak in een boogje), tenen naar beneden...
Doe je dit met een reden?