Bij deze mijn eerste rijfoto's ooit...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Romeo_haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 23:44

wat lieve paardjes
en leuke fotootjes xx pris

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 15:46

Wauw, ik vind dat je echt een heel mooi paard hebt! *jaloers* Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 23:53

Jaja.. Ik zie pianohandjes *ik heb ze ook Bloos *

Sall schreef:
Vind die eerste galop foto heel stoer! Ik heb alleen het idee, dat je met het springen wel iets kortere beugels mag hebben, waardoor je dan iets meer uit het zadel komt, boven de sprong en daardoor je handen iets meer naar voren kan plaatsen, waardoor je haar minder in de weg kan zitten.
Maar mischien heb ik het helemaal mis.. (ben niet echt een springer) maar dat gevoel krijg ik bij de springfoto.
Verder vind ik het hele leuke foto's, het plezier straalt er vanaf!

Dit vind ik ook. Wilde het zelf ook al zeggen... Handen zeker naar voren, je brengt jezelf bijna in de baby-houding Tong uitsteken Je brengt jezelf omlaag ipv iets naar voren. Daardoor blijven je handen ook achter in de beweging.
Verder vind ik het een super-leuk paard, heeft ook een geweldig koppie

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 08:47

Erg mooi paard heb je! Niet mijn kleur, maar het beestje straalt iets uit... Hoe hoog is ze? Of is dat al ergens gevraagd? Bloos

Mijn complimenten voor je beenligging op de sprong... Als je je hakken uitgedrukt had was het helemaal perfect geweest! OK dan!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 01:27

Hmmmmm en deze foto's zie ik nu pas Boos! Tong uitsteken !

Nou zie ik je voor het eerst op Rosita! Jullie zijn echt een gave combinatie! En wat een leuk beestje is het toch!

Maarreh...nou moet je toch echt een keer ook op Javvie kruipen hoor! Dat wil ik ook zien! En foto's maken! En Zennadu meeten natuurlijk!

p.s. Zijn je schoenen al droog?? Haha!