.Leuk dier, oogt idd nog wat jong en hij heeft een brutale blik in zijn ogen, maar verder wel een mooie bouw, lekker lopen zo van de foto's en een goede kleur natuurlijk.
Vroeg me alleen even af wat zijn bloedvoering is??? Vader, moedersvader etc.?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rockey schreef:ik vind het een beetje lijken dat je je paard helemaal niet los rijd, zo strak in de hals, toen ik mijn jonkie net reed, was ik echt bezig met een beetje los teugeltje, en diep, en nu heb ik een 3,5 jarige die heel los is en super omhoog te rijden is, ik vind het beeld er niet echt los en prettig uit zien maar ja is mijn mening.
Anoukie"]
[quote="rockey schreef:hoi,
ja goed dat je het zegt, ik moet weer snel foto's maken, maar als ik ze heb gemaakt, zal ik ze zo snel mogelijk op bokt zetten, maar ik vat het ook niet stom op hoor, maar je moet toch je mening geven, en wat je over mijn paard vind moet je zelf weten, ik weet zelf dat ik een topper onder mijn kont heb lopen,want niet elk 3.5 jarig paardje haald 173 3n 170 punten.. maar daar gaat het topic helemaal niet over, ik vind de foto's er gewoon niet makkelijk uitzien.
.rockey schreef:[/quote]Citaat:We rijden niet allemaal LDR zonder te weten waarom!
Maar goed, dan krijgen we weer een discussie over voor- en tegenstanders. En ik ben tegen.
Het ziet er fijn uit, neusje naar voren, heel goed dat je hem de tijd geeft om sterker te worden voordat je aan zijn rugspieren gaat trekken!!
nou ik weet anders echt wel waarom ik mijn paard zo rijd, en jij hebt het nu in eens over trekken, net dat ik dat doe, ik heb niet voor niks in 2 wedstrijden 4 wnp met mijn 3,.5 jarige paardje, maar weer ff ontopic, ik vind het beeld er net zoals vonneke zegt niet echt makkelijk uit zien, het lijkt wel dat hij vreselijk in je handen hangt, dus totaal niet loslaat in zijn hals, zo's gespannen nek.
Hij moet zichzelf meer gaan dragen, maar dat vind hij af en toe moeilijk, en dat moet ik ook trainen, en om dan LDR te rijden, werkt alleen maar tegen.
Anoukie schreef:Nee Lydiia, koopverslaafde.
Leuk dier, oogt idd nog wat jong en hij heeft een brutale blik in zijn ogen, maar verder wel een mooie bouw, lekker lopen zo van de foto's en een goede kleur natuurlijk.
Vroeg me alleen even af wat zijn bloedvoering is??? Vader, moedersvader etc.?
Sjuimpje schreef:Wat een geneuzel zeg,
het is gewoon een hardstikke leuk paard, en als ze van mij foto's maken probeer ik hem ook bovenin in te stellen,
wil niet zeggen dat ik zo een hele training rond rijdt.