Richtje"]
Probeer alleen om die knik in je ellebogen te houden, en daarbij je handen iets hoger te houden. Op deze manier (met je handen laag en je armen strak) heb je snel de neiging om je handen vast te zetten namelijk.
[/quote]
Bedankt voor je reactieIk heb snel de neiging om mn teugels te lang te laten worden waardoor ik mn handen idd te laag houd, is een punt waar ik al een hele tijd aan probeer te werken
![]()
[quote="Lepeltje schreef:Als ze goed nageeflijk is, volgt ze je hand, dus als jij wat meer teugel geeft, zal ze (nog steeds nageeflijk) gewoon mee moeten zakken.
Ik weet niet of dat wel lukt, maar als je het veel oefent kun je haar op die manier ook lager laten lopen, en zorgen dat ze ook nageeflijk is aan een lange (contact) teugel.
Kijk daar heb ik nou wat aan! Dank je wel

Ze vindt het idd heel moeilijk... als ik mn handen op de 'normale' hoogte hou volgt ze meestal wel een stukje, maar daarna komt ze weer omhoog zeg maar.. ze blijft niet constant beneden. Dit doet ze minder als ik mn handen lager hou..
Maar ik zal vanaf nu mn handen op de normale hoogte houden en dan verder oefenen
Tot ze met haar neus over de grond loopt, nog steeds nageeflijk.. 

)