David tijdens dressuurles

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardjuhsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:28

eey sanne
mooie filmpjes ziet er goed uit Tong uitsteken
david is echt mooi

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:51

vind het er leuk uitzien! leuke pony ook!
mooi vrolijk beestje Lachen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 12:55

Dank jullie wel Lachen
Dit was mijn 4e les op hem.
Ik heb vroeger wel op gereden (3 jaar geleden), maar toen was hij nog te slim voor mij en ging er iedere les 4x vandoor. Toen ben ik met Hardy gaan rijden, die ook te slim was Bloos (schaam schaam). Toen was ik 12 jaar en mocht ik gaan mennen. Dus heb toen 1 jaar met Hardy wedstrijden gement, daarna met David gaan mennen. Omdat Hardy gewoon iets tempo, werklust en impuls mist. Dus sinds vorig jaar april rij ik weer intensief met David (inc. wagen) ook dressuur. Maar rij dus nog niet zolang weer onder het zadel, ik had een beetje angst ervoor gekregen. Maar omdat het met de wagen super goed gaat, ben ik er toch maar weer op gaan zitten. Eerst alleen ontspanning opzoeken, door het bos. En daarna weer gaan dressuren, omdat ik toch het idee heb dat hij talent heeft. Hij heeft erg mooie gangen.

Het nageeflijk lopen komt vanzelf. Als ik zelf moeilijk ga doen met mijn teugels gooit hij zijn kop in de lucht en gaat hij rennen. Geen optie dus.

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:59

Ik kan ze wel zien, maar ze zijn super wazig! Kan bijna niks zien... Jammer!

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:59

mooi gezegt sanne!!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 13:01

Amanniej:
Jah dat klopt Lachen Het werd al beetje schemerig en het is klein opgenomen. Als ik hem groter opneem kan ik maar heel kort filmen. Maar het gaat om het idee *LOL*