Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fury_hymne schreef:Hoi, mooi paardje hoor!![]()
Het enige wat ik op aan te merken is = (de slof, maarjah, daar zeg ik niks over) En de sporen
!! Waarom rij je met sporen??????
Probeer anders es wat met NH te doen.... misschien dat de slof en de sporen dan niet meer nodig zijn!!!
Dit is mijn mening......Iedereen moet rijden zoals ie wil, maar ik hou niet zo van sporen.....
Die hals
Toeties schreef:hee! blieb waar woon je ergens? ik woon ook in alkmaar? waar staat je paard dan?? ik herken het wel, maar kan het niet plaatsen waar het nou precies is.
leuk paard joh! maar dat had ik al eens gezegd.
. Ik kom binnenkort weer bij jullie op stal voor Debbie. Je mag vasco trouwens ook wel een keer irl komen bekijken hoor! blieb01"]
[quote="diegomarije schreef:Heeeeeeeey, die huizen op de achtergrond daar woon ik!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Leuke foto's ziet er goed uit
Ryanne"]
[quote="Elan schreef:Ik vind het wel een mooi paard.
Ff vraagje, mag dat? Zie ik het nou totaal verkeerd, of heb je 4 paar peesbeschermers om? Ipv strijkkappen achter, gewone peesbeschermers die je norm om de voorbenen doet?

no needs nessecary
MinX schreef:haai
Goed, het spijt me dat ik niet eerder ben, maar ik kom hier pas sinds vandaag. Ik kreeg deze topic onder ogen via msn. En ik vind het eigenlijk wel even heel hard nodig om te reageren.
Over de slof zal ik niet beginnen, dat mocht niet zei je. (vraag ik me meteen af "waarom niet" maar goed. als je dat niet wil, prima) maar dan over de sporen... waarom sporen?! Je zegt later dat het gemakkelijk oordelen is vanaf de kant of vanaf een foto. Nou wees blij, zo ben ik niet, ik oordeel niet over mensen, en als jij op deze manier met je paard om wil gaan hou ik je echt niet tegen. Ik wil alleen aangeven dat het ook anders kan. Je zegt dat je paard schrikachtig is, nou is mijn vraag: Waarom is je paard schrikachtig en wanneer?
Ik vind namelijk dat je niet de symptomen moet bestrijden maar de oorzaak moet zoeken in alles wat een paard volgens jou verkeerd doet. Een paard doet niets zonder reden. Dus ga op zoek naar de oorzaak van het schrikachtige, en laat alle onnodige, en vaak ook ruwe, "hulpmiddelen" achterwege. Tenslotte kan je pas écht rijden als je je paard zonder zadel en zonder hoofdstel kan laten doen wat jij graag wil.
Baai, MinX
(En ik ben zelf niet echt een wedstrijd ruiter, alleen soms wil je wel naar wat anders streven).