Marco on de geng

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:59

Hele mooie foto's,
loopt ook erg mooi
(Marco is in het echt nog mooier )

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 21:59

Suzy"]
[quote="truelove schreef:
mooi!!
*wil je het dekje nog verkopen*
en waar heb je dat bontje gekocht als ik vragen mag?

gr claudia

Bontje is van Christ en heb ik bij de Divoza gekocht

Citaat:
ziet er leuk uit dat blauw
even off topic, heeft jou haf aan de ene kant ook lange manen en aan de andere kant van die fjorden manen? of zie ik dat nou verkeerd?

Er zitten bij hem altijd wat manen aan de buitenkant van de manenkam die niet langer willen groeien en dus een beetje rechtop gaan staan... Scheve mond
[/quote]
ja dat heb ik dus ook, een gedeelte wat net een fjord lijkt. Nu groeit dat wel weer, maar in de zomer schuurd ze dat er weer af, tot het weer redelijk kort is, maar alleen aan die kant.
Als je de manenkam naar links en rechts zeg meer verdeels en in vlechten doet, blijft het wel zo zitten,nadat je de vlechten er na een dagje weer uit hebt gehaald Haha!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:33

Marco is wel stoer hee! Hij heeft echt een leuk koppie
Ik vind ook dat je er netjes op zit en je hebt zo te zien idd een redelijk zachte hand wat ik wel prettig vind om te zien!
Hij loopt ook netjes.

p.s dat lichtblauw staat hem leuk. Nu ook nog lichtblauwe bandages

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 20:24

[quote="Carolien007]ja dat heb ik dus ook, een gedeelte wat net een fjord lijkt. Nu groeit dat wel weer, maar in de zomer schuurd ze dat er weer af, tot het weer redelijk kort is, maar alleen aan die kant.
Als je de manenkam naar links en rechts zeg meer verdeels en in vlechten doet, blijft het wel zo zitten,nadat je de vlechten er na een dagje weer uit hebt gehaald Haha![/quote]

Na het wassen kam ik zo ook naar een kant, maar dat houdt meestal maar een dagje Scheve mond En voor een dubbele manenkam zijn de manen richting schoft weer te dun...misschien als ik eens veel tijd (en zin) heb voor een wedstrijd dat ik 'm een dubbele hengstenvlecht maak Lachen

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 22:50

yo wat een mooie foto's joh! hij loopt echt super netjes vind ik, ik neem aan dat je eerste buitenwedstrijd Maasbree is? veel succes in ieder geval.
en die lichtval op de foto's viel mij ook al op, vooral op foto 3 is die super sjiek

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 22:55

ja bel heeft het bij de schoft ook altijd te kort voor twee kanten. Bij mij blijven hensgetnvlechten (dubbele) ook nooit zitten, dus dan maar knotjes

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 23:25

Hej suus! Wat een leuke poonie heb jij! Je zit er netjes op hoor! heb verder ook geen commentaar. Kwil hem nu eigenlijk wel eens in het echt zien.

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 18:19

jaggie schreef:
yo wat een mooie foto's joh! hij loopt echt super netjes vind ik, ik neem aan dat je eerste buitenwedstrijd Maasbree is? veel succes in ieder geval.
en die lichtval op de foto's viel mij ook al op, vooral op foto 3 is die super sjiek

thanx Bloos M'n eerste wedstrijd is weer in Maasbree, hopen dat ie dan ook zo loopt Lachen

Citaat:
Hej suus! Wat een leuke poonie heb jij! Je zit er netjes op hoor! heb verder ook geen commentaar. Kwil hem nu eigenlijk wel eens in het echt zien.

Dan kom je maar even langs als je naar je stagebedrijf gaat, kom je praktisch langs Lachen

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:20

Citaat:

Dan kom je maar even langs als je naar je stagebedrijf gaat, kom je praktisch langs Lachen
[/quote]

Sgoed, ik ga er vrijdag wss heen..kom ik op de terugweg wel langs, want ik moet daar vroeg zijn...anders moet ik wel heel vroeg mijn bed uit en ik ben al zo lui.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:39

Heeee nog een Marc/ko Tong uitsteken
hij loopt errug netjes

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 18:48

Gaaf!
Dat blauwe setje staat hem echt goed hoor!

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:34

dit is één van de mooist lopende (lees = meest ontspannen lopende) hafs die ik al heb gezien! en prachtige galop!
én daarbij is het ook nog een keer een hele móóie haf OK dan! !

kan niet stuk dus voor mij Haha! !

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:55

gave pony zeg... loopt zeker lekker soepeltjes

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:24

aaaah kewle haf hoor!!! ---> familie van mijn Daisy Haha!
ziet er echt kei netjes uit, en hij heeft tenminste echt zo'n haflinger-uithoudingsvermogen...

Beccz

Re: Marco on de geng

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 21:44

@ Suzy: Hijs Eg SUUUUUUUPER en trouwens hierbij een bedankje voor jou ultra lieve berichtje op mijn topic...
Groetjes Beccz

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 14:22

Beccz schreef:
@ Suzy: Hijs Eg SUUUUUUUPER en trouwens hierbij een bedankje voor jou ultra lieve berichtje op mijn topic...
Groetjes Beccz

euhm.. dit topic is van maart.. Scheve mond ik TEM wel even..

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 15:00

Dit topic is inderdaad ook al behoorlijk oud, vandaar een slotje.