loopt ook erg mooi

(Marco is in het echt nog mooier
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Suzy"]
[quote="truelove schreef:mooi!!
*wil je het dekje nog verkopen*
en waar heb je dat bontje gekocht als ik vragen mag?
gr claudia
Citaat:ziet er leuk uit dat blauw
even off topic, heeft jou haf aan de ene kant ook lange manen en aan de andere kant van die fjorden manen? of zie ik dat nou verkeerd?

[/quote]
En voor een dubbele manenkam zijn de manen richting schoft weer te dun...misschien als ik eens veel tijd (en zin) heb voor een wedstrijd dat ik 'm een dubbele hengstenvlecht maak
jaggie schreef:yo wat een mooie foto's joh! hij loopt echt super netjes vind ik, ik neem aan dat je eerste buitenwedstrijd Maasbree is? veel succes in ieder geval.
en die lichtval op de foto's viel mij ook al op, vooral op foto 3 is die super sjiek
M'n eerste wedstrijd is weer in Maasbree, hopen dat ie dan ook zo loopt
Citaat:Hej suus! Wat een leuke poonie heb jij! Je zit er netjes op hoor! heb verder ook geen commentaar. Kwil hem nu eigenlijk wel eens in het echt zien.
Citaat:Hej suus! Wat een leuke poonie heb jij! Je zit er netjes op hoor! heb verder ook geen commentaar. Kwil hem nu eigenlijk wel eens in het echt zien.

Beccz schreef:@ Suzy: Hijs Eg SUUUUUUUPER en trouwens hierbij een bedankje voor jou ultra lieve berichtje op mijn topic...
Groetjes Beccz
ik TEM wel even..