Absoluut, vergelijken bij hem geeft Isabell erg grote hulpen.
ZwarteHeks
Geplaatst: 29-08-25 16:41
Zo te zien aan de huidige punten, denk ik niet dat Dinja op de podium terecht gaat komen...
Elisa2
Geplaatst: 29-08-25 16:48
Ze reed heel netjes, maar in mijn ogen komt Hermes net wat kwaliteit tekort in de gangen zeg maar. Hij doet alles keurig, en de piaffe en passage zijn heel goed. Maar bij die paarden die heel hoog scoren hebben in bijna alle gangen wat extra's.
Benzz
Geplaatst: 29-08-25 16:49
Vind de top 5 wel echt genieten om naar te kijken.
mvdende
ZwarteHeks schreef:
Zo te zien aan de huidige punten, denk ik niet dat Dinja op de podium terecht gaat komen...
Helaas, 8e...
Waarom lukt het Nederland de laatste 10 jaar niet meer?
Hebben we geen goede ruiters, Hebben we geen goede paarden?
Getup
Benzz schreef:
Getup schreef:
Dat laatste vroeg ik me ook af
Mogen nu de beste 18 door ? En hooguit 3 per land ?
Landenwedstrijd was gisteren, dit is individueel.
Ik weet , maar is het bij de kür ook niet zo dat een 4e afvalt?
Benzz
Geplaatst: 29-08-25 16:50
Getup schreef:
Ik weet , maar is het bij de kür ook niet zo dat een 4e afvalt?
Ja klopt, ik moest ook ff denken.
Benzz
Geplaatst: 29-08-25 16:52
mvdende schreef:
[
Hebben we geen goede ruiters, Hebben we geen goede paarden?
Beide denk ik. We hebben geen paarden als Zonik plus, Wendy of Freestyle. Maar ook geen blik met ruiters die zo kunnen rijden als de top 5. En de sponsoren hebben we ook niet.
Dinja kan meekomen, de rest is te lang blijven hangen in de Anky en Nicole methode van rijden.
Zonic en Justin waren echt prachtig om naar te kijken!
Benzz
Geplaatst: 29-08-25 17:05
Ja maar Thamar kan niet rijden zoals de huidige top 5.
Elisa2
Geplaatst: 29-08-25 17:13
Nee, mee eens, ik vind haar ook te grof..maar dat paard is wel heel goed.
Ik denk dat Kyton ook best heel goed kan worden als het galopgedeelte voor elkaar komt, maar wat ik zag qua piaffe en passage leek het op Ferro. Of het op het niveau kan komen van een Zonik Plus dat weet ik niet.
Bij Zonik Plus vind ik de lichtheid en het gemak wat alles uit lijkt te stralen heel erg fijn.
Getup
Geplaatst: 29-08-25 17:17
Dat vind ik bij oa Zonik ook. Dan is Hermes toch wat minder los . Al vond ik de punten bij Dinja af en toe net wat zuinig.
Wat mij betreft had Hemmer boven Werth mogen staan. Zag er ook zo makkelijk uit.
Vond het nl commentaar af en toe best irritant. Zoals bij Dufour na de fout in de eners: " waarom maakt ze de keuze , niet meteen door te gaan" " ik had meteen verder gegaan, dan valt t minder op" " bijzondere keuze , haar trainer zal haar er vanavond wel wat van zeggen" .
Ze zal t zelf wel weten , is handig genoeg.
Zantana vond ik geweldig. Maar nog wat too Hot to handle af en toe. Maar wow
Ja die wordt nog te heet en hectisch af en toe. Op het NK liet ze zich wel heel ontspannen zien en dan is het echt een heel goed paard.
Ik vond het bijzonder dat Laurens eerst zei dat Catherine zo goed proeven kon rijden en dan daarna die opmerking over dat meteen doorgaan.
Ja ik vond de punten bij Dinja soms ook wel zuinig en bij Werth overdreven.. vooral die wissels zien er niet fijn en vloeiend uit. Van mij had Hemmer ook boven Werth mogen staan.
Justin Verboomen/Zonik Plus is wel een plezier voor het oog; ok, het paard is geweldig, maar de ruiter moet het ook maar doen. Hij zei achteraf op de persconferentie is schattig engels met franse tongval, dat hij heel zenuwachtig was, dat heeft hij dan toch goed onder controle gehouden. Wat rijdt die man netjes, met minimale hulpen zoveel uit je paard krijgen, echt wauw
Sansevieria
Geplaatst: 30-08-25 18:27
ZwarteHeks schreef:
Justin Verboomen en Zonik Plus, kan er oprecht geen genoeg van krijgen. Wat een prachtige combinatie.
Mee eens Voor mij oprecht een van de meest plezierige combinaties om naar te kijken van de afgelopen jaren.