Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlyn schreef:Ik heb een enkele keer in zomer tenue gestart, maar voelde me dan enorm kaal.Startte sindsdien ook gewoon weer met jasje, maar bij mijn jasjes voel je eigenlijk amper of je ze wel of niet aan hebt. Wat erin resulteerde dat ik wel heb geïnvesteerd in wedstrijd blouses met lange mouwen, want was zo koud in de winter.
Nienke_20 schreef:Kaitlyn schreef:Ik heb een enkele keer in zomer tenue gestart, maar voelde me dan enorm kaal.Startte sindsdien ook gewoon weer met jasje, maar bij mijn jasjes voel je eigenlijk amper of je ze wel of niet aan hebt. Wat erin resulteerde dat ik wel heb geïnvesteerd in wedstrijd blouses met lange mouwen, want was zo koud in de winter.
Welk jasje heb je?
Nienke_20 schreef:Citaat:AA motion lite, heb ze in 3 kleuren.
Ben al een tijdje opzoek naar een nieuw jasje, zal eens kijken.
Je zei dat je niet merkte dat je hem aan had. Dus hij is niet warm?
Citaat:Nee het is een soort gaas, enorm luchtig.
[ Afbeelding ]
Heb de rest van mijn jasjes afgezworen op deze 3 na.![]()
Heb de paarse, de donkergroene en aviation blue.
Charaz schreef:Wat een vooruitgang dat je tegenwoordig in zomertenue mag starten, nooit begrepen waarom er vroeg met dat warme weer vaak geen toestemming werd gegeven voor starten in zomertenue.
SansaS schreef:Ja vandaar dat sporters in andere sporten ook jasjes aantrekken
Tuurlijk zweet je nog maar echt een stuk minder oververhit dan met een jasje aan.
Popstra schreef:Audesta schreef:En waarom precies zou ik dat doen als het dus ook zonder mag?
Omdat het respectvol naar een jury staat!
Popstra schreef:Audesta schreef:En waarom precies zou ik dat doen als het dus ook zonder mag?
Omdat het respectvol naar een jury staat!