Voorproefje Sjors in Bamboo setje!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EstherSi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:29

zo ziet er echt super uit!
jullie stralen echt alletwee Lachen
vooral de 1e, 7e en 9e foto zijn geweldig!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:31

Bloos! Bloos! Wat heb jij met dat paard gedaan? Bloos!

Echt niet normaal hoe hij opgeknapt is! OK dan!
Het was een leuke bospony toen je hem kocht (niets ten nadele van de vorige eigenaresse!) en het is nu al een echt dressuurpaard geworden.

Ben heel benieuwd hoe goed hij er wel niet uit moet zien als je hem nog wat langer hebt. Beter kan haast niet Verward

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:31

Echt onwijs leuk dat je na zo een korte tijd hem al zo lekker aan het lopen hebt. Dit was toch het paard waarvan iedereen riep dat het nooit wat kon zijn, aangezien hij al "zo oud" was en niet ingereden?

Toch wel komisch dat hij dan nu al beter loopt dan menig ander paard hier op bokt Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 21:32

runningkawa schreef:
Wat een schitterende foto's Kwijl

Leuke combinatie ook.

Waar jullie allebei omkijken vind ik ook heel erg spontaan.

Heel spontaan Haha!, het heeft 5 minuten geduurd voor Sjors bleef staan en alleen zijn hoofd omdraaide, zodra ik aan de voorkant kwam draaide hij zijn hele voorkant mee naar de fotograaf Haha!.

Maar fijn dat het er heel spontaan uitziet *LOL*. Of had ik dit nu niet moeten verklappen Bloos Haha! ?

Ik hoop dat Yokie dit topic leest, al die leuke reacties op haar foto's (en er moeten ook nog een hele hoop andere mooie foto's komen!)!

veer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:34

Ik vind je foto's supermooi gemaakt! Complimenten voor de fotograaf Lachen Jij staat er goed op, je zit erg mooi recht, en je paard... hij is erg mooi!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 21:36

manic schreef:
Echt onwijs leuk dat je na zo een korte tijd hem al zo lekker aan het lopen hebt. Dit was toch het paard waarvan iedereen riep dat het nooit wat kon zijn, aangezien hij al "zo oud" was en niet ingereden?

Toch wel komisch dat hij dan nu al beter loopt dan menig ander paard hier op bokt Knipoog

Eeeuhh, dat hoop ik niet eigenlijk (of het moet achter de schermen zijn geweest *LOL*, Sjors is bijna 5 en al enige tijd zadelmak, alleen nog niet intensief getraind. Of hij beter loopt dan menig ander paard op Bokt? Ik denk dat het wel meevalt, maar het is een fijne gedachte Haha!.

Antoinette, hier zie je ook wat goede foto's doen met een paard, eerlijk is eerlijk. Maar wel heel erg bedankt voor het compliment Lachen. Hij pakt het werk snel op en komt snel in conditie, dat zie je ook aan hem. Al heb ik nog wel een paar leuke foto's met echt babyvet op zijn rug Knipoog.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:37

Inderdaad verwar ik hem nu met een ander, maar hij loopt toch beter dan menig ander. Van de foto af in ieder geval... Hij is helemaal op sjiek. Leuk paard, maar die foto waar jij op gevallen bent vond ik ook al leuk Knipoog

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:41

Jeetje Anouk wat ziet hij er SUPER uit OK dan! !!!! Ontzettend mooie foto's en een ontzettend leuke combi zijn jullie! Die foto dat jullie beide omkijken moet je echt inlijsten!! Ben heel erg benieuwd naar de andere rijfoto's maar de 1e indruk is super!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:44

Anouk, wat is het toch een knapperd! Echt hele mooie foto's, en wat heerlijk dat je zo'n fijn paard hebt gevonden !

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:05

Dat ziet er super uit Noukje en eerlijk is eerlijk je past beter bij hem dan bij mijn ezeltje, toch Haha!

niet slaan...... duikt weg

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:15

sarabande schreef:
Dat ziet er super uit Noukje en eerlijk is eerlijk je past beter bij hem dan bij mijn ezeltje, toch Haha!

niet slaan...... duikt weg

Vond haar met jou "ezeltje" ook geen onogenlijke combi hoor! Haha! Haha! Haha!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:17

Saar (ha ha) Nouk wordt heel boos als ik wat onvriendelijks over Sarabande (hoe ingewikkeld nu) zeg
Maar ik vind haar er erg mooi uitzien op Sjors meer haar postuur, zeg maar

duikt weer weg

Arabsrulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:18

Super paard en ook leuke combi Lachen

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:26

Ziet er netjes uit Anouk, echt!
Alleen viel het me op dat je zadel wat naar voren ligt, of lijkt dat maar zo? Hij is nogal langgerekt, dus je weet het nooit...
En je hebt hem inderdaad netjes getoiletteerd, lekker dikke knotten!

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:28

Pasha schreef:
Wooowwww Wat een plaatje Kwijl die eerste foto prachtig!!

maar weetje wat mij opviel..
die eerste foto is bewerkt ofneit.. ik heb er ff naar gekeken, maar daar staat ie in spiegelbeeld op Tong uitsteken haha zijn kol zit daar verkeerd om..
Ik hier achter mijn pc denken van Huhh.. Verward hoe kan dat nou Tong uitsteken
maar ik weet het Tong uitsteken haha

OK dan! Je hebt helemaal gelijk! Ik was het alweer vergeten, maar idd. Ik had de foto op de kop ingescand en moest 'm eerst roteren voordat ik hem kon uploaden. Maar in mijn enthousiasme (oftewel: nog niet wakker zijn) heb ik het dus ook 'omgedraaid'... Bloos

Geweldig paardebeest is het toch he??

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:32

Antoinette schreef:
:oo Bloos! Wat heb jij met dat paard gedaan? Bloos!

Echt niet normaal hoe hij opgeknapt is! OK dan!
Het was een leuke bospony toen je hem kocht (niets ten nadele van de vorige eigenaresse!) en het is nu al een echt dressuurpaard geworden.

Ben heel benieuwd hoe goed hij er wel niet uit moet zien als je hem nog wat langer hebt. Beter kan haast niet Verward

voel me toch wel enigzins aangesproken nu....

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:17

Jemig wat is dat paard opgeknapt zeg.
Buikje weg! En volgens mij begint hij al wat aardig mooie spiertjes te kweken.
Ik heb hier nog een fjordje staan om te bewerken, interesse Knipoog

Echt Anouk mijn complimenten! En het setje ziet er zeer gelikt uit.

Ennuh wanneer ga je nog meer oude setjes in de uitverkoop gooien (ik zag dat je al bezig was met de verkoop van de babyblauwe)?????
Knipoog

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:20

Mooie foto's, mooi hoofdstel Knipoog mooi setje, mooi paard... ikke beetje jaloers!! (bijna Haha! )
Hij ziet eruit als een "echte" op deze foto's, echt top!

Klein tipje: als je je zadel wat verder naar achteren legt kan hij meer vanuit de schouder komen. En lijkt zijn rug ook minder lang.

Jullie zijn een leuk setje!!! Haha!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:24

IK denk dat de opmerkingen van O wat is dat paard opgeknapt erg verdrietig voor de vorige eigenaresse zijn.
Ik begrijp ook niet waar die kortzichtige opmerkingen vandaan komen, dit is de eerste fotosessie waar Sjors goed opstaat.
Je kan hoogstends aantekenen dat er wat vet weg is, verder zou ik naar de foto's kijken toen hij te koop stond, toen was het al een knap paard.

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:31

yokie"]
[quote="Pasha schreef:
Wooowwww Wat een plaatje Kwijl die eerste foto prachtig!!

maar weetje wat mij opviel..
die eerste foto is bewerkt ofneit.. ik heb er ff naar gekeken, maar daar staat ie in spiegelbeeld op Tong uitsteken haha zijn kol zit daar verkeerd om..
Ik hier achter mijn pc denken van Huhh.. Verward hoe kan dat nou Tong uitsteken
maar ik weet het Tong uitsteken haha

OK dan! Je hebt helemaal gelijk! Ik was het alweer vergeten, maar idd. Ik had de foto op de kop ingescand en moest 'm eerst roteren voordat ik hem kon uploaden. Maar in mijn enthousiasme (oftewel: nog niet wakker zijn) heb ik het dus ook 'omgedraaid'... Bloos

Geweldig paardebeest is het toch he??
[/quote]

Jaaa Echt wwel!!!! Kwijl

maar ik las dat de kleur bamboe een beetje groenig was??
mzz kvind dit tohc niet echt groen eigenlijk Tong uitsteken
maar geel beige achtig Knipoog
maar daarom vind ik het juist zoo ontzettend gaaf.. ik wil ook beige Knipoog

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:39

Levy schreef:
voel me toch wel enigzins aangesproken nu....

Lijkt me nergens voor nodig... jij hebt toch uiteindelijk de basis gelegd? En Anoukie gaat er mee verder... Samen een prachtig paardje uit voortgekomen.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:45

Erg leuk paard en die frontriem is echt geweldig Haha!
Zullen zie die ook in de kleur Londen hebben???

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:53

heey wat ziet dat er goed uit zeg!! Heel erg mooi! mooie combi, mooi setje, mooi paard en mooie foto´s! ben benieuwd naar de rest!

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:54

sarabande schreef:
IK denk dat de opmerkingen van O wat is dat paard opgeknapt erg verdrietig voor de vorige eigenaresse zijn.
Ik begrijp ook niet waar die kortzichtige opmerkingen vandaan komen, dit is de eerste fotosessie waar Sjors goed opstaat.
Je kan hoogstends aantekenen dat er wat vet weg is, verder zou ik naar de foto's kijken toen hij te koop stond, toen was het al een knap paard.

Daar heb je wel gelijk in en misschien is mijn woordkeuze "opgeknapt" niet helemaal de goede geweest. Maar ik constateer een verandering die ik niet had verwacht na zon korte tijd.
Dus of het paard is zo veranderd of/en Yoka kan heel goed foto's maken (wisten we al natuurlijk).

Dat jij de opmerkingen kortzichtig noemt, vind ik weer kort door de bocht.
Mensen hebben de foto's van Sjors gezien toen hij net bij Anouk was en zien toch ook dat hij nu al aardig veranderd is. Bij schrijven heb je niet gelijk feedback en mensen staan er mischien niet meteen bij stil dat de vorige eigenaresse ook op dit forum komt.

Als mijn opmerkingen Levy verdriet doen, dan spijt mij dat erg.
Sjors is van zichzelf al een knap paard en Levy heeft een goede smaak.
Laten we zeggen dat Anouk nu de puntjes op de i aan het zetten is...???

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 00:01

Erg mooie foto's Anoekie!!! Hij is inderdaad al behoorlijk wat spek kwijt Haha!

Geef je hem wel genoeg te eten Extreme duivel hihihihi....geintje......