jullie stralen echt alletwee
vooral de 1e, 7e en 9e foto zijn geweldig!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat heb jij met dat paard gedaan?
runningkawa schreef:Wat een schitterende foto's![]()
Leuke combinatie ook.
Waar jullie allebei omkijken vind ik ook heel erg spontaan.
, het heeft 5 minuten geduurd voor Sjors bleef staan en alleen zijn hoofd omdraaide, zodra ik aan de voorkant kwam draaide hij zijn hele voorkant mee naar de fotograaf
.
. Of had ik dit nu niet moeten verklappen
?manic schreef:Echt onwijs leuk dat je na zo een korte tijd hem al zo lekker aan het lopen hebt. Dit was toch het paard waarvan iedereen riep dat het nooit wat kon zijn, aangezien hij al "zo oud" was en niet ingereden?
Toch wel komisch dat hij dan nu al beter loopt dan menig ander paard hier op bokt
, Sjors is bijna 5 en al enige tijd zadelmak, alleen nog niet intensief getraind. Of hij beter loopt dan menig ander paard op Bokt? Ik denk dat het wel meevalt, maar het is een fijne gedachte
.
. Hij pakt het werk snel op en komt snel in conditie, dat zie je ook aan hem. Al heb ik nog wel een paar leuke foto's met echt babyvet op zijn rug
. Pasha schreef:Wooowwww Wat een plaatjedie eerste foto prachtig!!
maar weetje wat mij opviel..
die eerste foto is bewerkt ofneit.. ik heb er ff naar gekeken, maar daar staat ie in spiegelbeeld ophaha zijn kol zit daar verkeerd om..
Ik hier achter mijn pc denken van Huhh..hoe kan dat nou
maar ik weet hethaha
Antoinette schreef::ooWat heb jij met dat paard gedaan?
![]()
Echt niet normaal hoe hij opgeknapt is!![]()
Het was een leuke bospony toen je hem kocht (niets ten nadele van de vorige eigenaresse!) en het is nu al een echt dressuurpaard geworden.
Ben heel benieuwd hoe goed hij er wel niet uit moet zien als je hem nog wat langer hebt. Beter kan haast niet

mooi setje, mooi paard... ikke beetje jaloers!! (bijna
)
yokie"]
[quote="Pasha schreef:Wooowwww Wat een plaatjedie eerste foto prachtig!!
maar weetje wat mij opviel..
die eerste foto is bewerkt ofneit.. ik heb er ff naar gekeken, maar daar staat ie in spiegelbeeld ophaha zijn kol zit daar verkeerd om..
Ik hier achter mijn pc denken van Huhh..hoe kan dat nou
maar ik weet hethaha

sarabande schreef:IK denk dat de opmerkingen van O wat is dat paard opgeknapt erg verdrietig voor de vorige eigenaresse zijn.
Ik begrijp ook niet waar die kortzichtige opmerkingen vandaan komen, dit is de eerste fotosessie waar Sjors goed opstaat.
Je kan hoogstends aantekenen dat er wat vet weg is, verder zou ik naar de foto's kijken toen hij te koop stond, toen was het al een knap paard.