moet je laten uit vergroten
die andere vind ik een beetje een lompe fjord, maar heb het ook niet zo op dat ras.
gr claudia
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
irish_lady"]
[quote="Ullwinn schreef:Marga werd met Pelham gereden, maar die zat op het bovenste gaatje, dus heeft feitelijk dezelfde werking als het bit van Ullwinn.
truelove schreef:de 4e foto is echt een *kwijl* foto!!
moet je laten uit vergroten![]()
die andere vind ik een beetje een lompe fjord, maar heb het ook niet zo op dat ras.
gr claudia

Taaclover schreef:Waarom moet iedereen op Bokt toch altijd zo zeuren over het rijden van andere mensen.
Fjorden zijn nou eenmaal niet de makkelijkste beesten dus ze moet toch zelf weten wat voor bit ze er in doet!!!!!!!!!
Als ze gewoon rustig doen met hun handen is er helemaal niets aan de hand!!
Altijd dat gezeur over andermans paard terwijl geen van jullie er ooit eens opgezeten heeft.
Het is gewoon niet leuk meer om foto´s te plaatsen op Bokt. Altijd is er wel iemand die wat te zeuren heeft en de rest hobbelt er als een stel meelopers achteraan om vervolgens het verhaal nog erger te maken.
Als ik foto´s plaats dan kijk ik er eerst honderd keer naar of alles echt wel goed is. Op fjordenwereld kan je ze zo neerzetten. Daar zet iedereen zijn EIGEN mening neer en is het niet zoals hier.
Ulwinn loopt gewoon hartstikke goed op deze foto´s, echt klasse. Marga heeft inderdaad wat spanning maar daar wordt aan gewerkt. Verder zie ik niets schokkends.
Mijn paard (Jallist, KWPNer) kan heel moeilijk ontspannen met een normale trens. Een dubbel gebroken ging al iets beter maar dan kwam ze ook pas na een uur in de ontspanning te lopen en dan was ik alweer bijna klaar met rijden. Maar zelfs als ze in de ontspanning liep liep ze nog steeds heel erg op haar voorhand en deden de achterbenen eigenlijk helemaal niets. Ik rij nu 2 weken met een pelham bit en ze gaat ipv in een uur nu al na een kwartier ontspannen en het bit aannemen en ze loopt veel meer op haar achterhand en begint ook al behoorlijk spieren te ontwikkelen daar. Ook zie je vaak paarden met een 'holle rug' en daar kunnen ze nooit goed mee de achterhand gebruiken en niet optimaal ontspannen. Ons paard had daar ook last van en komt nu om verschillende redenen bij de fysio therapeut en die zei dat Jallists rug in vergelijking met haar bezoek vorige maand al stukken beter is geworden (door die pelham dus!!!!) Dus een pelham is echt niet slecht als je er maar heel rustig mee rijdt en er niet aan gaat lopen trekken of sjorren als het paard het niet gelijk aanneemt!!!!
Jallist schreef:Dus een pelham is echt niet slecht als je er maar heel rustig mee rijdt en er niet aan gaat lopen trekken of sjorren als het paard het niet gelijk aanneemt!!!!
iwayalover schreef:Ullwinn is leuk en die loopt ook wel netjes
Wat me alleen opviel is dat jou laarzen wel erg kort zijn. Vind je dat niet onhandig?
Ik heb al veel laarzen gepast, maar deze laars was nog de langste. Ik ik moet ook zeker geen grotere maat hebben, want ze zakken onder het rijden al bijna af! Het is idd onhandig, maar ik heb iets nieuws ondekt: beenwarmers!
Dan blijven ze veel beter zitten. jackim schreef:Mooie paardjes, voor een fjord kan Ullwin zeker goed lopen![]()
Maar ff offtopic, het dekje op deze foto:
Is dat dit dekje(in het zwart):
http://divoza.com/shop/a.visit/405b6465 ... /07446&2D1
Vind hem namelijk wel erg mooi, en aangezien ik bijna jarig ben.......

jacqueline schreef:Mooie foto's zeg.
Vooral Ullwinn is echt gaaf![]()
Ik heb ook 2 fjorden en de een is ook cool in de kop terwijl hij pas 3 jaar is en de andere is ook een hele stresserige fjord.
Maar jou fjord loopt echt super zeg

truelove"]
[quote="truelove schreef:de 4e foto is echt een *kwijl* foto!!
moet je laten uit vergroten![]()
gr claudia