leuke fjordjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heinekengirl schreef:Ik vind het er best leuk uitzien, hoor.
Je springhouding valt ook wel mee! Ik weet niet waar ze last van hebben vandaag, maar het enige "slechte" dat is je beenligging.
Op de laatste foto is het al een heel stuk beter.
Je geeft je paardje tenminste de ruimte qua teugels, zodat ze haar hals kan strekken tijdens de sprong. Het ziet er helemaal NIET slecht uit, hoor, laar ze maar L-ullen!
Ik kan ook wel antwoord geven op een aantal dingen, zoals over het zadel. Het is geen springzadel, maar een veelzijdigheid richting dressuur. Ik spring zelf niet zo vaak, dus zou ze het met dit zadel moeten doen. Het ontbreekt helaas aan geld om nog een 3e zadel erbij te nemen.
)
ik vind het een beetje vervelend als mensen diepzinnige commentaar gaan lopen geven, ik wil hun wel eens zien springen op een fjord. 

Bashuk schreef:Hmm ik vind de foto's prima!ik vind het een beetje vervelend als mensen diepzinnige commentaar gaan lopen geven, ik wil hun wel eens zien springen op een fjord.
btw.
geen commentaar op de mensen die het doen, want die laat ik in hun waarde. maar je komt van die mensen tegen hier, die op elke topic wel iets aan te merken hebben. Beetje bet weterig. vervelend, als iemand trost is op zijn of haar foto's
gr.
naomi