Uhm...freestylen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:44

Leuk!
Laat ik het maar niet na gaan doen met Romanoff, ik eindig dan waarschijnlijk in het ziekenhuis...

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:50

Ullwinn"]
[quote="Bashuk"][quote="ingeo schreef:
ziet er heel leuk uit, maar kan toch een negatieve noot niet laten : zo te zien aan de afdruk op neus/kaakbeen van 'fjord met zwarte amazone' zou haar halster wél wat ruimer mogen. zo'n aftekening krijg je niet met een goed passend halster.

ik wil niet vervelend zijn,
maar ik moet toch ook op jou kritiek wat bekritiseren:P
volgens mij heeft ze met een neusriem met of zonder spare riem gereden.

gr.
Moi
[/quote]

Dit klopt inderdaad, ze hadden daarvoor gewoon dressuur gedaan en de paardjes hadden behoorlijk gezweet Lachen
[/quote]

ha, oef, niks aan de hand dan Haha! !

enkele dagen terug zag ik hier toevallig ook enkele pics van een shet met het halster echt lelijk vastgesnoerd. heb toen niet gereageerd om niet negatief te doen, maar zag nu deze aftekening en ......

maar ok, niets aan het handje dus OK dan! !

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 14:39

ingeo"]
[quote="Ullwinn"][quote="Bashuk"]
[quote="ingeo schreef:
ziet er heel leuk uit, maar kan toch een negatieve noot niet laten : zo te zien aan de afdruk op neus/kaakbeen van 'fjord met zwarte amazone' zou haar halster wél wat ruimer mogen. zo'n aftekening krijg je niet met een goed passend halster.

ik wil niet vervelend zijn,
maar ik moet toch ook op jou kritiek wat bekritiseren:P
volgens mij heeft ze met een neusriem met of zonder spare riem gereden.

gr.
Moi
[/quote]

Dit klopt inderdaad, ze hadden daarvoor gewoon dressuur gedaan en de paardjes hadden behoorlijk gezweet Lachen
[/quote]

ha, oef, niks aan de hand dan Haha! !

enkele dagen terug zag ik hier toevallig ook enkele pics van een shet met het halster echt lelijk vastgesnoerd. heb toen niet gereageerd om niet negatief te doen, maar zag nu deze aftekening en ......

maar ok, niets aan het handje dus OK dan! !
[/quote]

Zou dat zelf ook echt slecht vinden (voorbeeld wat jij noemt) Ik weet gelukkig wel hoe een goed passend halster zit Knipoog Ik pas wel goed op mn paardjes hoor, ze moeten immers nog heel lang mee