Statement of niet, ze krijgen zo wel goede reclame, en maatschappelijke een groot breed draagvlak,
Ze willen niet in een team waarvan -sommige - leden het met de regels mbt dierwelzijn niet al te nauw neemt, daar kan ik alleen maar respect en waardering voor hebben
Waarom geen proeftijd??? Drie keer een overtreding en er is geen startkaart meer, niets mis mee toch?
Je hebt het als ruiter zelf in de hand, geen kennis en kunde, geen rijbewiijs.
Wie niet horen wil moet voelen of wie zijn gat brand moet op de blaren zitten, dat weten we allemaal, alleen in praktijk brengen........... we praten er liever over dan er iets aan te doen, zachte heelmeesters maken ............!!!!. Dat is - blijkt ook nu maar weer - wat de gezondheid/dierwelzijn niet ten goede komt.
We willen wel paard welzijn bevorderen maar er niets voor doen, dat is weer de hypocratie te top.
Er zijn regels en die gelden, die moet je serieus nemen, anders hoef je geen regels in te stellen, en je kunt ze niet blijven aanpassen om het iedereen naar de zin te maken, juist die aanpasingen scheppen weer ruimte om het naar eigen goeddunken uit te leggen.
de wereld vergaat niet hoor als deze man niet meer meedoet,
krijgen zij die het wel goed doen meer kansen, b.v., Justin Verboomen, Becky Moody, Isabel Freese, Sandra Sysojeva (Maxima Bella)
en nog altijd een voorbeeld: Ingrid Kimke zijn betere voorbeelden en vertegenwoordigers van het oude FEI 401 artikel.
Ach ja, ik hoor u al weer schrijven: wie zegt dat zij het goed doen.
voor mij tot nu toe het voordeel van de twijfel tot er weer filmpjes op duiken.
Op naar IndoorBrabant kijken hoe we klappen voor - weet niet of hij op de startlijst staat - deze ruiter.