Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rocamor schreef:120 punten
156 punten
Hele punten ipv halve
Doordrukvellen...
Nooit punt pony gereden, dus daar kan ik niet over meepraten, maar destijds mocht je geloof ik enkel met een E-pony tussen de paarden?
mavantos schreef:Iedereen die zich hier een oude sok noemt... Hebben jullie gekeken hoe oud o.a. Edward Gal, Hans-Peter Minderhoud, Adelinde Cornelissen en Imke Schellekens-Bartels zijn? Oh en Mary Hanna was met 69 jaar de oudste Olympische deelnemer. Zij is dressuur amazone. De twee opvolgende oudste deelnemers waren 61 en 59 jaar oud en deden ook mee in de paardensport.
Je bent zo oud als je jezelf voelt
tine10 schreef:mavantos schreef:Iedereen die zich hier een oude sok noemt... Hebben jullie gekeken hoe oud o.a. Edward Gal, Hans-Peter Minderhoud, Adelinde Cornelissen en Imke Schellekens-Bartels zijn? Oh en Mary Hanna was met 69 jaar de oudste Olympische deelnemer. Zij is dressuur amazone. De twee opvolgende oudste deelnemers waren 61 en 59 jaar oud en deden ook mee in de paardensport.
Je bent zo oud als je jezelf voelt
Deze ruiters kom ik niet tegen op de wedstrijden waar ik heen gaDoorgaans ben ik toch echt wel de oudste