helaas, ik wist niet dat ze kwam, dus ik had geen digi bij me maar ze komt vast nog wel een keertje om Morrie een dubbele salto met flikflak te leren
796285
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 00:10
Update: ik ga een correctiebit proberen voor bosritten thuis. Zondag op het strand kon ik hem echter aan het westernbit maar net onder m'n kont houden, dus dat verkoop ik nog maar even niet, dat houd ik voor gelegenheden als die. Overigens rijden er aan het strand veel meer mensen aan een pelham oid. Kan ik me wel iets bij voorstellen in sommige gevallen. En als je met twee teugels kan rijden is het ook best een handig systeem.
Morrie
Geplaatst: 17-03-04 07:44
ik bedenk ineens nog iets, ik heb vroeger gejaagd en de ruiters die niet met dubbele teugels konden rijden (die met de roze sjabrakjes ) reden vaak met een ophaaltrens, dat is ook een handige ho-houder
Solvej
Geplaatst: 17-03-04 10:11
Het is dan wel geen bit maar heb je wel eens aan een (zachte) Hackamore gedacht? (of heb ik daaroverheen gelezen ). Voor Treasure was het een hele uitkomst toen ze wisselde, ze liep er súper op.
796285
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 10:15
Ik heb Rowan een tijd aan een hackamore gereden, maar dat is een keer echt fout gegaan en dat doe ik liever niet meer nu. Hij had het in z'n kop en het maakte niet meer uit of z'n neus nou pijn deed of niet.