Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjonniej schreef:Mensen, als jij een hoofdstel koopt met een standaard bitje en je paard loopt daar goed op! Ik zou ook niet weten wat nou het verschil is tussen een bustrens en een gewone trens. En het maakt me ook niet uit. Mijn pony loopt goed op het simpelste gebroken bitje dat er is. Waarom zou ik er een hele studie van maken welke bit hoe heet en hoe de mijne heet!! Die pony gaat echt niet beter op een bit lopen als jij weet hoe het heet!
ik denk als je paardrijd dat je dat gewoon HOORT te weten, aan gezien de mond van een paard een heel gevoelig onderdeel is!!! moes"]
[quote="Sjonniej schreef:Mensen, als jij een hoofdstel koopt met een standaard bitje en je paard loopt daar goed op! Ik zou ook niet weten wat nou het verschil is tussen een bustrens en een gewone trens. En het maakt me ook niet uit. Mijn pony loopt goed op het simpelste gebroken bitje dat er is. Waarom zou ik er een hele studie van maken welke bit hoe heet en hoe de mijne heet!! Die pony gaat echt niet beter op een bit lopen als jij weet hoe het heet!
ik denk als je paardrijd dat je dat gewoon HOORT te weten, aan gezien de mond van een paard een heel gevoelig onderdeel is!!! Sjonniej"]
[quote="moes"][quote="Sjonniej schreef:Mensen, als jij een hoofdstel koopt met een standaard bitje en je paard loopt daar goed op! Ik zou ook niet weten wat nou het verschil is tussen een bustrens en een gewone trens. En het maakt me ook niet uit. Mijn pony loopt goed op het simpelste gebroken bitje dat er is. Waarom zou ik er een hele studie van maken welke bit hoe heet en hoe de mijne heet!! Die pony gaat echt niet beter op een bit lopen als jij weet hoe het heet!
ik denk als je paardrijd dat je dat gewoon HOORT te weten, aan gezien de mond van een paard een heel gevoelig onderdeel is!!!