Ik en Triumph, een lekker setje.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 10:35

Vooral die laatste foto vind ik super, daar lijkt hij al lekker van de grond te draven op eigen benen. OK dan!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 10:52

Zo wat een gaaf paard zeg! Heel mooi beest, en het setje wat hij aan heeft is ook leuk! Past goed bij je rijbroek Tong uitsteken
Maar idd jullie zijn een lekker setje hoor

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:17

Hij begint wel een "echt" paard te worden.
Ik moet hem nog maar eens een keer live komen bekijken.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:21

Hoe groot is hij nu eigenlijk al dan? Sjuim is hem aan het verkorten in zijn lijf denk ik, hij wil nog lang worden en dan ook traag van achteren en dat wil ze juist niet natuurlijk. Laat je hem dan lang, wordt hij van voren wel spectaculair maar van achteren een "dweil" Haha!.

Toch Sjuim?

Ziet er in ieder geval goed uit, al had ik lichtblauwe bandages mooier gevonden Tong uitsteken. Voor zover ik kan zien zijn jullie op de goede weg OK dan!!

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:59

Ben t met Anouk eens, alleen heb net ook ff in je profiel gekeken, en misschien is er een reden voor maar vind pers. dat je op een hoop foto's erg voorover zit! Als je meer terug zit kun je hem dan niet meer bij elkaar houden??
Sorry als ik iets gemist heb of als t aan de foto momenten ligt.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 12:07

Het rare is Olijfje, ik heb Sjuim al een aantal keer zien rijden irl (zo afgelopen zaterdag nog op Ozep), maar dan zie je juist dat ze keurig rechtop zit. Het is mij nog een raadsel hoe ze het voor elkaar krijgt om op veel foto's "naar voren" te zitten Verward ,...

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:02

Mooie foto's!
Ik vind t setje ook nog best leuk hoor (dekje en bandages) Haha!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:04

Ik vind het er ook helemaal niet zo raar uitzien. Mindere periodes horen erbij...

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:13

Ik vind het er wel goed uitzien hoor! En wat er nog niet goed aan is weet je zelf ook en ik vind dat je het goed aan het oplossen bent en je krijgt les dus kan je er ook mee geholpen worden. Ik vind dat je goed bezig bent

Veel succes verder ermee!
Mooi paard hoor Kwijl

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:25

hee, dat is een bekend setje (heb zelfde dekje ook en donkerblauwe bandages + rijbroek).

Maar is er hier dan volgens jou niet 1 foto bij waar hij zijn achterhand wel voldoende ondertreed, zodat je iets meer mee kunt geven met de hand? Of wil je hem nog ronder/ dieper rijden?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 13:37

Als hij daarin loslaat laat ik ook los,
zie laatste foto.
Ik wil hem overal in kunnen stellen waar ik dat wil en probeer hem dus ook wel eens ronder in te stellen, maar veel dieper als op de laatste foto lukt nog niet als ik dit achterbeengebruik wil behouden.

En tja, waarom ik altijd op foto's naar voren zit?
Echt geen idee, ik heb er ook video's op na gekeken en ik zit echt kaarsrecht, krijg ook altijd goede punten op wedstrijden (voor mijn zit en houding dan Haha!)
Laten we het er maar op houden dat ik niet zo fotogeniek ben als mijn paarden *LOL*

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:40

Ok, dat maakt het duidelijker. Ik vind de laatste foto er namelijk heel goed uitzien. Maar imo lijk je daar nogw at strak in de hand. Ik zou zelf teugels 5 cm korter nemen en handen nog meer naar voren.

Nadhir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:42

Ik vind jullie een hele mooie combi OK dan! en het zijn leuke foto's

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:56

mag ik vragen wie de vader is? Mooi dier, loopt ook mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 14:19

Hij wordt echt steeds meer paard idd. Is zijn maantopje nu ook al mooi recht? Tong uitsteken

Triumph is eigenlijk helemaal niet zo groot als je verwacht als je erop zit. Hij zit nu idd in een fase dat hij moet leren om meer gewicht achter te dragen, hij wordt daarin nog een beetje zoekerig. Als je hem goed voor elkaar hebt begint hij veel aparter te draven.

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:00

Sjuimpje schreef:
Als hij daarin loslaat laat ik ook los,
zie laatste foto.
Ik wil hem overal in kunnen stellen waar ik dat wil en probeer hem dus ook wel eens ronder in te stellen, maar veel dieper als op de laatste foto lukt nog niet als ik dit achterbeengebruik wil behouden.

En tja, waarom ik altijd op foto's naar voren zit?
Echt geen idee, ik heb er ook video's op na gekeken en ik zit echt kaarsrecht, krijg ook altijd goede punten op wedstrijden (voor mijn zit en houding dan Haha!)
Laten we het er maar op houden dat ik niet zo fotogeniek ben als mijn paarden *LOL*

Nou dat vroeg ik me dus af.....
Maar t zal aan t moment van de foto liggen misschien?
Je hebt iig niets om je voor te schamen hoor!!! (waardoor je eventueel wat ineen zou kunnen gaan zitten) OK dan!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 21:56

Mijn hand meer naar voren zou voor het plaatje inderdaad mooier zijn, alleen heb ik dan meer moeite met het op tijd loslaten wanneer hij nageeft. Ik kies dan dus liever voor het functionele.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:14

Dat ziet er netjes uit. Lachen Je handen mag je idd wel wat hoger houden. Knipoog

Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:29

Prachtig paard!! Ziet er mooi uit. Je brengt me in twijfel om ook zon mooi bontje te kopen voor onder het zadel. Ik vind dat altijd erg sjiek staan, maar vond ze toen te duur Scheve mond

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:08

Je bedoelt natuurlijk; Triumph en ik... Tong uitsteken

Laatste foto ziet er fijn uit.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:32

Leuk hoor! Jullie worden idd steeds meer een stelletje Lachen

Maar hoe kort is jouw haar???? Volgens mij heb ik wat gemist *LOL*

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:37

he Sjuim.. hele mooie foto's en heel erg mooi paard. Ik doe het zelf wel anders wat betreft hierboven werd gezegd, over dat met je handen enzo, ik wil juist dat mijn paard zoekt, dat moet ie ook blijven doen, mits ie op zijn achterhand blijft en op zijn eigen benen blijft lopen.. maargoed... er zijn verschillende wegen die naar rome leiden! Je hebt echt een tof paardje!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:39

p.s. wat betreft het "voorover" zitten, dat vind ik meevallen, je zit mooi, alleen mag wat soepeler zijn. Je rug komt een beetje stijvig over, vooral je bekken en schouders.. Maar nogmaals, ik zeg niets, ten eerste weet ik dat als je enthousiast aan het trainen bent en bijv op de achterhand concentreert het verdomde moeilijk is op je zit te letten, en ten tweede, foto's kunnen zo enorm vertekenen!

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:46

2e foto is erg mooi... net als het paardje..
die bandages staan hem heel erg goed Lachen

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:32

er knap paardje zeg. .