Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Ik lees geen kritiek.ik lees tips.
Als iemand de posts hier ziet als kritiek heeft die een zwaar leven. En zal de hele wereld er omheen een groot negatief gebeuren zijn. Tijd dan voor persoonlijke hulp.
Cruzadoapo schreef:Babootje schreef:Wat een leuke pony. Hij gaat nog wel wat groeien zo te zien. Is nog wat schraal en bloot op de rug.
Ik sluit me aan bij het voorgaande commentaar. Soms wat eng in de hals gereden, maar ik snap ook dat het foto's zijn en momentopnames.
Waar ik wel op zou letten als ik jou was is je zadel. Het lijkt een zadel met keilkussens. Ze steken volgens mij wat over de laatste rib heen. Dat hoeft niet altijd een probleem te zijn, maar met de vorm van de rug van jouw paard, zou ik persoonlijk voor een Frans kussen gaan.
De aansluiting / verbinding van achteren naar voren is natuurlijk belangrijk. Dan snap je ook wel dat ie nu soms wat kort in de hals is. Dus je "huiswerk" is naar de hand toe rijden en hals wat verlengen. Kan echt wel even duren.
Gefeliciteerd met je winstpuntjes. Ziet er al goed uit!
Hij heeft net een nieuw zadel hij heeft wintec zadel met luchtgevulde kussens.
Jaa hij moet idd meer van achter naar voor gereden worden vind hij ook nog erg moeilijk maar dat komt goed met de tijd