sgw training IJsselstein

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:51

Wow, die meeeega brede oxer! Gelukkig heb ik dat nooit gehad met een SGW training Knipoog

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:56

Ontzettend knap!
Ik zie mezelf dat nog niet doen, nou ja: nog niet? Nooit niet!
En die paddestoel: daar zou ik van mn levensdagen nog niet overheen komen (ja ik misschien wel, maar niet met paard Knipoog).

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:00

ik heb hier maar 1 woord voor
wauw

(oftewel, wat ontzettend gaaf zeg , ziet er echt goed uit)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:20

Dat water was vast nog best frisjes... Haha!

Leuke foto's Lielle! Ik heb even gemist waar jullie het eerst gaan starten, Chaam of Etten-Leur (weet zo even de volgorde niet uit m'n hoofd)? Met die lessen zijn jullie iig goed voorbereid en zo te zien heeft Pablo er alweer veel zin in!

Zo'n skyjump is volgens mij ontzettend gaaf als je een crossfanaat bent, maar mij krijg je er niet overheen Haha!. Heb nog wel ergens een foto van zo'n ding vanaf de grond, L-paarden in Diepenheim geloof ik. Zal eens zoeken, dat was ook een aardige sprong de diepte in.

En die paddestoelen... Die van Boekelo vind ik nog steeds het gaafst. Met echte kabouters. Haha!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Karin op 25-02-04 21:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:20

Sodeju!!!
Mooie foto's! Lachen
Wat een lef!!!!! OK dan! Nagelbijten / Gniffelen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 21:24

Karin, ik start eerst Chaam (28 maart) en dan 2e paasdag Etten Leur. En die paddestoelen zijn idd OK dan! Die ksyjump was vanaf de gromnd echt megahoog, uiteindelijk viel het mee.

Crossmonster, het is echt dat Rob zegt dat we dat kunnen want anders
en het was weer superleuk vandaag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:29

Mooi paardje hoor!! Soo.. Hij springt echt hoog!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:37

Bibber, bibber ...... ik vind het erg knap dat jij dat kunt met Pablo.

Laat ik me maar bij dressuurrijden houden, daar zitten al kabouters genoeg *LOL*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:42

Skyjump Diepenheim gevonden. Was niet zozeer hoog (zusje staat ernaast, is 1.76 dus reken maar uit), wel redelijk breed. Idd het 'skischans-effect'. Haha!

Afbeelding

Jammer dat Brabant zo ver uit de buurt ligt om 'even' te gaan kijken. Maar in het najaar komen jullie vast wel weer eens in de buurt crossen. Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 21:44

dat denk ik vast wel Knipoog Zo kun je idd goed zien wat het idee is van een skyjump (alleen is die in IJsselsteijn een klein beetje Knipoog ) hoger

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:07

T'is maar goed dat je wat roods aan had Haha! Kunnen we je beter zien...

Maar OMG, wat een lef zeg.... Wow!
Gaaf om te zien, ziet er goed uit.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:17

Wow echt heel stoer Lielle. Cool
Knap hoor dat jullie beide zoveel lef hebben.
Bij die sprong in het water moest ik wel even slikken.
Was dat niet ontzettend koud?

Trouwens geef mij even een seintje als jij cross hebt in Chaam of EttenLeur. Dan wil ik echt een keer komen kijken *LOL*

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:33

Wat een ontzettend mooie foto's!!

Ik heb bewondering voor je hoor! Ik zie mezelf die oxer en die skyjump nog niet doen, hou het wel bij B-hindernissen

Ik heb ook eens een training bij Rob gedaan, en toen ook veel meer en hoger gesprongen als ik van te voren had gedacht.

Na zo'n training moet de B wel een Makkie worden Haha! mischien komen we elkaar wel tegen in Chaam

AnGeLhArT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:35

aaaaaah wat stoeeer!!! haha
hoe die die water bak in springt!!! echt gaaf joh!!!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:44

Zooo heftig zeg! Wow! Zowel de oxer als het hele Skyjump gebeuren Knipoog Ik zie me al aankomen met me ponytje om over zo'n Skyjump te gaan. Haha! Doe toch maar niet Schijnheilig
Hele leuke foto's Ik vind dat jullie een hele leuke combinatie zijn en het goed doen hoor! OK dan! En wanneer Pablo ook in het water springt. Super foto! Echt leuk om te zien

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:45

Ik weet meteen weer waarom crossen met Ot me geen goed idee lijkt Knipoog Dat gaat echt niet goed komen op dit soort hindernissen, die kan ik dan echt niet uitzitten Bloos (paard weer geland, ruiter hangt ergens over een boomtak *LOL* )

Misschien van het najaar eens een oefencrossje en wat trainingen van Friesland, maar dit werk met Ot maar niet
Al zou ik flap zo inladen en naar het terrein rijden Daar durf ik het wel mee, die probeert tussendoor ook niet steeds om me te lanceren Clown

Ziet er goed uit Lielle OK dan! Na dit werk moet Chaam zeker lukken

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:49

Whooooooooooo over heftig gesproken Wow!
Het ziet er echt super gaaf uit maar ik denk dat ik al in mijn broek zeik als ik die sprongen zie!
Die skyjump is echt super hoog en gaaf, de oxer ook en de waterbak lijtk me ook gaaf om te doen alleen niet zo hoog Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:57

Lielle,

Mooie foto's. Zijn die afkomstig van de video opnamen? Nu moet Chaam wel te doen zijn. Tegen welke boom wilde jij Pablo "parkeren" Frusty , dat heb ik niet gezien.

Ik heb de overige data van de trainingen eens bekeken. Drie zijn er daags voor een kringwedstrijd. Dat wordt keuzes maken.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 00:15

wow jemig wat een lef heb jouw wauw!!! petje af

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 00:19

Pfff, wat een lef zeg Bloos! Ik zou dat echt nooit durven, petje af! Leuke combi ook, zo in het rood OK dan!

Elsjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 00:46

Kak! Ijsselstijn was dus niet zo ver weg geweest voor mij had best even kunnen komen kijken, helemaal vergeten Boos! Het ziet er echt super gaaf uit!! Alleen die steil met afsprong ziet er wel eng uit Jullie durven echt alles aan OK dan!

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 00:59

Oke, en daar is montana voor gefokt, héhé dan doet ze dat maar zonder mij op haar rug hoor! Misschien dat ik dat ooit is probeer, maar dan zo alles ongeveer met een hoogte van 50cm Knipoog

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 01:03

Petje af! Wat een vreselijk stoere foto's!! OK dan!

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 01:46

Wow echt mooie foto's *LOL*
Waar zijn die crossen in chaam en etten-leur precies? Kom misschien ff kijken dan, vind het altijd prachtig om te zien Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 08:44

Elsjuh, dit was IJsselsteijn in Noord Limburg Knipoog dus best een eindje weg voor jou Knipoog

Mickey, ik laat het je weten. Het water was trouwens misscien wel koud maar ik heb er niets van gemerkt, dat moet je Pablo vragen Extreme duivel

Paradise, waar weet ik niet exact, dat laat ik tzt wel weten.

Scum, idd van de video Haha! Die boom was na de mega-oxer, ik wilde links en Pablo rechts, dat ging niet helemaal goed Lips are sealed

MissM, ik vind het ongelooflijk hoe Rob je de meest enge dingen kan laten doen

Gomir, beetje blijven oefenen Haha! komt goed Ik ga me binnenkort ookmet Raimaer hier eens aan wagen Knipoog