Adri @ work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 13:37

Prachtig paardje!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:22

Mooi paardje zeg en wat loopt-ie netjes.
Volgens mij heeft ie ook veel plezier in het springen en zo te zien gaat-ie loeihard. Leuk. OK dan!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 15:48

Wauw!!! weer een typisch geval van een mooie haf!!! Hij mag misschien net iets ronder, maar ziet er al netjes uit!!!

samhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:34

wow wat een mooie manen Kwijl

ChiChi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:54

Mooi hoor, ben een fan van veeeel behang Haha!
En zijn manen op die galop foto!!!! Super!!!!

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:38

Hele mooie foto's! De dressuur ziet er erg netjes uit (ook op het filmpje, maar welk paard zie ik daar in de spiegel?). Het springen opzich ook wel, maar op de eerste foto lijkt het of jij nog in het zadel zit ipv eruit te komen en of je je rug wat te bol houdt. Houd je schouders naar achteren! Op de tweede foto van je zus lijkt het of ze niet helemaal mee komt met je haf, maar op de andere is dat anders. Ik vind het echt een hele mooie haf!

Adrizotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 21:20

Citaat:
(ook op het filmpje, maar welk paard zie ik daar in de spiegel?). Het springen opzich ook wel, maar op de eerste foto lijkt het of jij nog in het zadel zit ipv eruit te komen

Dat paard dat jij ziet is niet in een spiegel, dat is in de andere piste. Die liggen naast elkaar met een gang ertussen. Dat is een paardje van een dressuuramazone bij ons op de manege. Verder weet ik er eigenlijk niet zo veel over.
En je hebt wel gelijk ivm die foto van mij dat ik in mijn zadel blijf zitten. Ik doe dat niet altijd hoor, ik denk dat het komt omdat ik eigenlijk een beetje onzeker ben bij het springen. Bedankt voor de tips! Ik zal er zeker rekening mee houden. Knipoog

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:40

Die laatste foto van zijn hoofd is gaaf met van die donkere wolken op de achtergrond...Het rijden ziet er netjes uit