Joey @ work 2! (waar ikzelf rijd)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 16:23

peggel schreef:
als je cap niet lekker zit moet je er een kopen die wel lekker zit! en of je nou hoog of laag springt je valt er echt niet minder snel van op je hoofd. en je paardje zal ook niet minder snel op je hoofd gaan staan...... maar ja zo te zien ben je een grote meid dus dat kan je zelf neem ik aan ook wel bedenken.

Ik spring maar heel af en toe. En dit was een hindernisje van 30 cm ofzo. Dus vond ik het niet echt nodig om een cap te dragen.

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:34

Het is altijd nodig om een cap te dragen Knipoog Leer het jezelf gewoon aan, als je er wel een keer goed afkletterd zou je die cap eeuwig dankbaar zijn

Ziet er wel leuk uit! ik moet ook maar eens overwegen om toch zo´n sjabrak te kopen Tong uitsteken

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:44

mysweetheart schreef:
ik vind niet dat je er bepaald trots op moet wezen dat je altijd zonder cap rijd maar ja dat is je eigen risico
en inderdaad je rug mag rechter je schouders wat meer naar achter.
je hakken mogen meer uitgedrukt worden (bij de laatste foto op het heuveltje kan het ook dus probeer het ook als je bezig bent) en probeer meer vooruit te kijken en niet naar beneden
verder is het een leuk beestje en de combi vind ik ook wel leuk.

Helemaal mee eens. En die cap, ook met lage sprongetjes kun je d'r af mieteren, als je dan met je kop tegen een balk of standaart valt is het miepen. Scheve mond Maar je moet het zelf weten.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:45

Mooie foto's! Haha!
En die anky pad is echt mooi, met die bandages erbij!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:13

Er staat toch in die titel 2?

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 17:15

irish_lady schreef:
Er staat toch in die titel 2?

Ooh haha, ik had eergisteren een topic van Joey @ work. En daar reed een ander meisje. Toen heb ik gisteren een topic geopend met de titel Joey @ work 2. Een vervolg van topic 1 Tong uitsteken

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:15

joey ziet er wel jeugdig uit maar twee dat gaat niet helemaal lukken Haha! Haha!