Paar foto's Hoffie op wedstrijd.....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:26

Aan de longeerlijn, even een beugelriem om zijn hals vastmaken zodat je die vast kunt pakken als het te mal gaat, de beugels uit en zitten maar. Klinkt simpel, maar ow ow Knipoog

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 18:30

Oke Lachen Ik zal afke/ragna wel eens vragen! Ik heb dat ook wel eens op Bo gedaan met Rag ja, moeilijk!!!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:34

mooie pony! loopt op zich wel goed hoor. Misschien een domme vraag, maar hoor je de manen op een wedstrijd niet te vlechten?

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 18:35

Dankje! Het is een haffie, dus dan hoeft het niet Lachen (gelukkig)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:07

serieus? Dan heb ik toch het verkeerde ras gekozen Knipoog

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:12

haha nee klopt de meeste koudbloedrassen hoef je niet in te vlechten Lachen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:12

Hij loopt beter als in het vorige topic (die ene foto dan) hier loopt hij niet zo heel erg opgekropt, maar dat verschil kan je zelf ook wel zien denk ik, het ziet er hier ontspannener uit!! Ga zo door zou ik zeggen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:22

missnynke schreef:

Beetje offtopic Knipoog maar ik moet nodig eens navraag doen of ik mijn welsh cob moet invlechten, dat scheelt mij een namelijk hoop werk als ik het niet hoef te doen.

ontopic volgende keer je vader maar uit de kantine houden, zodat hij nog meer foto's kan maken (vind ik ook leuk; ben gek op foto's loeren!)

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:24

missnynke schreef:

het hoeft niet meer ze hebben liever van wel hoor (heb een tinker) bij de manen van hof kan je een mooi matje maken.

ik vind het er nu veel beter uit zien dan de vorige foto's! goed dat je ook geoefend hebt na het vorige topic!

met veel overgangen kan je de achterhand ook beter krijgen.

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:27

haha je gaat zelf ook offtipic :p
een welshcob moet je wel invlechten

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:09

heey miran!
leuke fotos hoor! ging de wedstrijd goed? je had niet eens verteld dat je een wedsrtijd had Tong uitsteken ....
nou doegg

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:25

Hoiiiiii, nou ik vind het er al stukken beter uitzien hoor, viel meteen op dat hij hier meer ontspannen bezig was.

Over je houding is al genoeg gezegt, wou alleen laten merken dat ik ook positief kan zijn als het nodig is Knipoog OK dan!

Kellyloverke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:47

hey suske!:)
leuke foto's. Haha liep ie goed...zaten wij aan de koffie in de kantine! Bloos! foei foei! maar hij liep leuk gister, nog aan de kleine dingen werken en dan ga je wel winst rijden! en nee...zal niet weer houding roepen tijdens de proef! Knipoog maar het hielp wel...en de jury hoorde het niet! OK dan!
op naar de volgende wedstrijd en in de vakantie offer ik me wel weer op hoor!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 21:09

Welshcobfan"]
volgende keer je vader maar uit de kantine houden, zodat hij nog meer foto's kan maken (vind ik ook leuk; ben gek op foto's loeren!)
[/quote]

Haha ja, maar hij had het koud Tong uitsteken (en ik ben ook gek op foto's van anderen bekijken hoor!! Haha.)

[quote="Thirza"]
het hoeft niet meer ze hebben liever van wel hoor (heb een tinker) bij de manen van hof kan je een mooi matje maken.
[/quote]

Haha, sorry, maar een matje zou ook niet bij Hof staan!! Het is echt zo'n ondeugende, stoere pony zeg maar. Hij moet zijn maantjes los hebben, en die vliegen dan altijd op en neer zeg maar. Dat is Hof Tong uitsteken Vlechtjes en matjes etc. zijn veel te tuttig voor hem zeg maar Haha!

[quote="Sily"]
Over je houding is al genoeg gezegt, wou alleen laten merken dat ik ook positief kan zijn als het nodig is Knipoog OK dan!
[/quote]
Ben ik nou zo scheel, of kan ik geen reactie van jou vinden in het andere topic? Verward

[quote="Kellyloverke schreef:
in de vakantie offer ik me wel weer op hoor!

Yeh Tong uitsteken Daar hou ik je aan!!
Laatst bijgewerkt door Stinkmodder op 22-02-04 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 21:11

Verder bedankt voor de reacties Haha! Me is nu happy omdat we (denk ik) de goede kant opgaan zo te lezen... Tong uitsteken

Wat ik me net bedenk.... Mijn zit is wel iets beter geworden, want eerst had ik er altijd 5en op, en dit keer wou ik een 6 hebben Schijnheilig Dus heb er meer opgelet, en ja hoor, we hadden een 6 Haha!

bokkertjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:39

heeeey die miranda!!! errug leuke foto's ziet er al heel wat lekkerder uit he! Lachen gelukkig zijn de meeste mensen het daar nu mee eens, ook weer een voordeel... maaruuhhh ik ga je in de vakantie wel eens even klieren met "zitlessen" *hehe* ik weet nog goed dat greetje mij daar een keer mee geplaagd heeft... ik zou maar vast een pot tijgerbalsem gaan kopen als ik jou was, tegen de spierpijn Knipoog

xxx ragna

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:12

missnynke schreef:
haha je gaat zelf ook offtipic :p
een welshcob moet je wel invlechten

Sorry, ik was vergeten een dubbele punt te plaatsen Bloos! . Het ging erom dat ik offtopic verder ging. En nu ben ik weer even offtopic Knipoog . oliebol moet ik wel mijn pony invlechten, balen! hmm ik zal als ik een wedstrijd heb maar even een paar pennymeisjes lief aankijken Knipoog

Hoffieeeh: volgende keer je vader maar lekker warm inpakken (dekentje voor hem mee etc Knipoog )

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:19

ach ja welshcobfan, die pony van jou lijkt toch op een haflinger Tong uitsteken dus je kunt t altijd proberen!! (ik rijd op die IJslander die bij Kreuze staat en vond je paardje zo'n mooie donkere 'haflinger' >schaamschaam<)

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:24

oja: en hofnar is cool!! mooi dat jullie lekker gereden hebben, dat vind ik belangrijk dan wel of geen wp's! cool dekje ook trouwens Lachen
en ik denk dat het heel goed is voor je zit om idd zitlessen te nemen. of gewoon eens zonder beugels rijden oid, is ook gewoon leuk om te doen! doe ik ook wel eens met siki!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 19:39

Ragna: Daar hou ik je aan!! Tong uitsteken

En Alet, ik rijd wel eens zonder beugels op Hof Lachen En dat dekje is idd cool Tong uitsteken Haha.

bokkertjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:07

haha ok bij deze...DEAL!!!
maar dan moet het niet te koud zijn hoor!!!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 21:06

jaja niet terugkrabbelen ragna!!

bokkertjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 21:07

haha hou jij je mond!!! Tong uitsteken nee maar dat doe ik ook zeker niet Lachen heb het de hele vakantie aan tijd

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 21:13

Haha jaja....

bokkertjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 21:14

ik zweer... Schijnheilig