Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
missnynke schreef:haha nee klopt de meeste koudbloedrassen hoef je niet in te vlechten
maar ik moet nodig eens navraag doen of ik mijn welsh cob moet invlechten, dat scheelt mij een namelijk hoop werk als ik het niet hoef te doen.missnynke schreef:haha nee klopt de meeste koudbloedrassen hoef je niet in te vlechten
foei foei! maar hij liep leuk gister, nog aan de kleine dingen werken en dan ga je wel winst rijden! en nee...zal niet weer houding roepen tijdens de proef!
maar het hielp wel...en de jury hoorde het niet!
Welshcobfan"]
volgende keer je vader maar uit de kantine houden, zodat hij nog meer foto's kan maken (vind ik ook leuk; ben gek op foto's loeren!)
[/quote]
Haha ja, maar hij had het koud(en ik ben ook gek op foto's van anderen bekijken hoor!! Haha.)
[quote="Thirza"]
het hoeft niet meer ze hebben liever van wel hoor (heb een tinker) bij de manen van hof kan je een mooi matje maken.
[/quote]
Haha, sorry, maar een matje zou ook niet bij Hof staan!! Het is echt zo'n ondeugende, stoere pony zeg maar. Hij moet zijn maantjes los hebben, en die vliegen dan altijd op en neer zeg maar. Dat is HofVlechtjes en matjes etc. zijn veel te tuttig voor hem zeg maar
[quote="Sily"]
Over je houding is al genoeg gezegt, wou alleen laten merken dat ik ook positief kan zijn als het nodig is![]()
[/quote]
Ben ik nou zo scheel, of kan ik geen reactie van jou vinden in het andere topic?
[quote="Kellyloverke schreef:in de vakantie offer ik me wel weer op hoor!
Daar hou ik je aan!!
gelukkig zijn de meeste mensen het daar nu mee eens, ook weer een voordeel... maaruuhhh ik ga je in de vakantie wel eens even klieren met "zitlessen" *hehe* ik weet nog goed dat greetje mij daar een keer mee geplaagd heeft... ik zou maar vast een pot tijgerbalsem gaan kopen als ik jou was, tegen de spierpijn 
missnynke schreef:haha je gaat zelf ook offtipic :p
een welshcob moet je wel invlechten
. Het ging erom dat ik offtopic verder ging. En nu ben ik weer even offtopic
. oliebol moet ik wel mijn pony invlechten, balen! hmm ik zal als ik een wedstrijd heb maar even een paar pennymeisjes lief aankijken
)