Tara op een wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:52

LuvdaTossa schreef:

Op deze foto's loopt ze niet echt aan de teugel en dat moet wel ook al zijn het actiefoto's. Het is B dus dan beoordeel je het niet heel streng, maar de pony lijkt op sommige foto's gewoon in verzet, (neus naar voren) en loopt (zoals ik van de foto's kan zien) op de voorhand.

aan de teugel lopen moet niet in de B en in verzet is ze ook niet! Op de laatste foto hangt er zelfs een boogje in de teugels!
En dat op de voorhand lopen. Je kunt niet meteen even goed rijden als Anky.
Ik vind het er al goed uitzien hoor! gewoon oefenen. OK dan!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:02

Naar mijn mening moet er toch iets meer aanleuning zijn. Maar ja, ik denk dat ze er bij de pony's er zich ook lang zo druk niet over maken. Er moet toch wel een begin zijn naar het aan de teugel gaan.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 23:29

Liep jouw paardje/ pony op je allereerste wedstrijd al perfect aan de teugel?

Leuke foto's!!! Je bent niet voor niets eerste geworden hoor!!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 08:45

MarianneR schreef:
Leuke foto's!!! Je bent niet voor niets eerste geworden hoor!!

OK dan!
Volgens mij loopt niet 1 paard netjes naar beneden bij zijn eerste wedstrijd. Dat komt later pas. En trouwens, volgens mij wordt het helemaal niet gevraagd in de B. Tuurlijk is het plaatje dan mooier, maar daar gaat het niet om!

rokster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 18:23

haaj allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!

vinden jullie het een mooie pony ik wel *LOL* ????????????????? maar waar staan je eigelijk met je pony????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Clown

rokster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 18:24

ik vind het op de eerste wedstrijd wel kanp dat je eerste bent geworden

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 18:27

MarianneR schreef:

Ja, natuurlijk. Anders durf ik niet eens mee te doen! Met pony's vind ik het een ander verhaal, maar bij paarden 'moet' het eigenlijk wel!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:45

LuvdaTossa"]
[quote="MarianneR schreef:

Ja, natuurlijk. Anders durf ik niet eens mee te doen! Met pony's vind ik het een ander verhaal, maar bij paarden 'moet' het eigenlijk wel!
[/quote]

Rolleyes Hallo zeg...
Ik heb altijd gehoord dat het in de B niet hoeft. Het staat wel mooier, en je zal misschien ook wel meer punten krijgen als ze wel netjes aan de teugel lopen, maar in de B is het dus niet verplicht bij de paarden.
Trouwens, als je het bij de pony's een ander verhaal vindt begrijp ik niet waarom je hier dan dat commentaar geeft op het niet aan de teugel lopen van Tara.

Maar okee.

TARALOVER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 21:22

Hey LuvdaTossa, ik weet niet wat je zeikt, want in de B hoef je nog helemaal niet aan de teugel!!! Boos! En Tara loopt zeker niet in verzet!!! Boos! Misschien ligt het aan de foto's want de rest van de proef (wat jullie dus niet kunnen zien ) liept ze echt netjes!!!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 01:29

Het ziet er netjes uit hoor! Givanni loopt ook nooit aan de teugel op wedstrijden! Geeft toch helemaal niets..?

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 01:46

Kom op zeg dat meisje is 11!!! Ik vind het heel goed hoor, 1e prijs!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 09:08

TARALOVER schreef:
Hey LuvdaTossa, ik weet niet wat je zeikt, want in de B hoef je nog helemaal niet aan de teugel!!! Boos! En Tara loopt zeker niet in verzet!!! Boos! Misschien ligt het aan de foto's want de rest van de proef (wat jullie dus niet kunnen zien ) liept ze echt netjes!!!

Ik zeik ook niet en beweer al helemaal niet dat het MOET Verward Ik snap niet waar je dat vandaan haalt Verward Alleen persoonlijk rijd ik de paarden eerst door voordat ik mee ga doen aan wedstrijden. Ik wil dat het er netjes en verzorgd uitziet en dat de paarden netjes lopen!

En nogmaals: het zal wel goed gegaan zijn, anders had je die punten niet gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo gelezen?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 10:49

LuvdaTossa schreef:
Naar mijn mening moet er toch iets meer aanleuning zijn. Maar ja, ik denk dat ze er bij de pony's er zich ook lang zo druk niet over maken. Er moet toch wel een begin zijn naar het aan de teugel gaan.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:10

Een begin zijn is geen MOETEN aan de teugel. Een begin naar de ontspanning!

Ach ik heb ook geen zin in zinloze discussie Knipoog En aangezien het om een jonge combinatie gaat, zal het ook wel goed komen!

TARALOVER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 12:21

okee ik snap het. ze loopt wel altijd ontspannen en als na een kwartiertje inrijden gaat ze zelf ook al naar beneden.