Niet voorwaats inde gallop :S

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 22:13

jaah maar het probleem is... hij kent al die trucjes al!!!! hij is echt silm gewoon.. hij weet precies wat ie op welk moment kan doen!! hij is dus al 18-jaar.. maar af en toe dnke ik meer aan een 8- jarige.. hij is echt gewoon zoo bijdehand.. Boos! .. maar ik zat zelf ook al te denken aan lessen.. ook voor mezelf ik dat heel goed.. !! In ieder geval badankt!!! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 23:21

Laat je het weten als het gelukt is?
Zet er anders eens iemand op die hem kan overrompelen, zodat ie eens goed doorgereden kan worden want dat spelen doet ie maar in zn eigen tijd!

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 17:16

jaah dat is wel een goed idee jah!! en ik laat het weten zodra er weer wat vorderingen zijn!!! Lachen

sioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:32

staat het paard het grootste gedeeldte van de dag op stal of op de weide?
want als hij veel op stal staat kan dit de oorzaak van die trage galop van hem zijn. ik had vroeger ook zo een pony, die was ook heel traag wanneer hij veel op stal moest staan door het slechte weer ofzo.
maar als je hem een dagje op de wei zette of een wandeling maakt ging hij wel goed vooruit.
veel wandelingen maken zijn ook wel goed, je moet dan vooral veel galoperen, dit kan raar klinken, maar zo doet je paard energie op.
en die trucjes, ik denk niet dat dit trucjes zijn, volgens mij deed hij dit ook bij de vorige eigenaar zonder de eigenaar het vroeg, en dacht de eigenaar dom genoeg dat hij zijn paard een trucje had geleerd. volgens mij is dit ook een test van hem hoe ver hij met je kan gaan.
en als hij nog eens een 'trukje' doet, straf hem blijven straffen tot hij stopt dan belonen, en zeker niet stoppen met de les!! probeer de les positief te eindigen met iets dat hij graag doet. dit is ook al een kleine beloning voor hem.
veel succes:)