Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, bij die 3de foto lijken de blessen wel een beetje op elkaar, en toevallig?? dezelfde pad
azriM schreef:leukk! ik vind western er altijd zo mooi uitzien. Later wil ik ook wel western gaan rijden!
) verkaatje schreef:Coole hafs, bij die 3de foto lijken de blessen wel een beetje op elkaar, en toevallig?? dezelfde pad
![]()
.Strangertje schreef:Prachtige foto's...ben helemaal jaloers..duurt nog 2 maanden voordat we uit-gerevalideerd zijn en er weer op mogen, snik...Maar ze zijn prachtig! Minco heeft wel wat weg van Stranger qua bouw en hoofd vind ik..leuk om te zien!...en gave knalblauwe pad!!
en dan heb je nog tijd genoeg om van je haf te genieten.
Strangertje schreef:...vader star? moeder willeke van de stelter? lijkt me sterk bij de M...maar gewoon qua type...!! en ach ze kan ook zooooo mooi lopen..ik moet gewoon geduld hebben (een van mindere deugden)
dapperdier schreef:Wauw Leuke foto's! En knappe haffies hoor.. Ben heel benieuwd hoe jullie het op de wedstrijd gaan doen..wel komen hoor!
Kan het altijd meevallen
.
.