[WN HAF] Minco en Donja @ work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:52

hoezo istie zielig met zijn manen?

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:15

Yoline schreef:
Agossie, Minco is idd. een beetje zielig zo met zn manen! Haha!
Leuke foto's Judith! Lachen

Ja wrijf het er nog even lekker in zeg Huilen Haha!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:24

Wow!
De 1e en 2e foto zijn echt supertof!
Helemaal de 1e

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:25

Assiej schreef:
hoezo istie zielig met zijn manen?

Die waren voordat Minco bij zijn vriendje Taling in de wei liep iets langer en voller... Echt zonde!

verkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 20:44

Coole hafs *LOL*, bij die 3de foto lijken de blessen wel een beetje op elkaar, en toevallig?? dezelfde pad Tong uitsteken
En dat met die benen.... dat heb ik ook altijd Bloos

azriM schreef:
leukk! ik vind western er altijd zo mooi uitzien. Later wil ik ook wel western gaan rijden!

Hoezo later? Er zijn genoeg mensen van jouw leeftijd die ook western rijden (kijk in mijn profiel Tong uitsteken )

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 20:48

verkaatje schreef:
Coole hafs *LOL*, bij die 3de foto lijken de blessen wel een beetje op elkaar, en toevallig?? dezelfde pad Tong uitsteken

Het is ook familie van elkaar, al lijken ze qua uiterlijk totaal niet op elkaar, voor wat betreft streken...... Bloos
En idd toevallig dezelfde pad, vandaar dat we ook nodig even op de foto moesten Haha!.

Bedankt voor de leuke reacties!

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 21:32

Wow Judith, dat ziet er super goed uit zeg!!
Wat een vooruitgang en Donja ziet er alweer heel mooi uit.
Het word echt een steeds mooiere haflinger Lachen
En Minco is natuurlijk ook geweldig OK dan!

superstarry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:03

Judibo schreef:
Een creative uitspatting van de fotograaf, ik vind em wel apart.

Weet je nog dat ik zei dat jullie te dichtbij kwamen? Dat was toen Haha! Tong uitsteken
Echt raar hoor fotograferen met die lens erop... Maar het resultaat is best mooi geworden Schijnheilig
En wat zei het haflinger demoteam?? Knipoog

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:38

Prachtige foto's...ben helemaal jaloers..duurt nog 2 maanden voordat we uit-gerevalideerd zijn en er weer op mogen, snik...Maar ze zijn prachtig! Minco heeft wel wat weg van Stranger qua bouw en hoofd vind ik..leuk om te zien!...en gave knalblauwe pad!!

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:50

Strangertje schreef:
Prachtige foto's...ben helemaal jaloers..duurt nog 2 maanden voordat we uit-gerevalideerd zijn en er weer op mogen, snik...Maar ze zijn prachtig! Minco heeft wel wat weg van Stranger qua bouw en hoofd vind ik..leuk om te zien!...en gave knalblauwe pad!!

Hhm ja ik begrijp helemaal wat je bedoelt,maar met een beetje mazzel komdt stranger er net zo goed uit als Minco en dan heb je nog tijd genoeg om van je haf te genieten.
Blijf voor je duimen. OK dan!

Dus je vindt ze wel wat opelkaar lijken?zeker weten dat ze stiekem geen familie zijn? Haha!

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 01:07

...vader star? moeder willeke van de stelter? lijkt me sterk bij de M...maar gewoon qua type...!! en ach ze kan ook zooooo mooi lopen..ik moet gewoon geduld hebben (een van mindere deugden Bloos! )

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:13

Strangertje schreef:
...vader star? moeder willeke van de stelter? lijkt me sterk bij de M...maar gewoon qua type...!! en ach ze kan ook zooooo mooi lopen..ik moet gewoon geduld hebben (een van mindere deugden Bloos! )

Hahahaha was ook maar een grapje hoor Tong uitsteken
Minco zijn vader is Maestro van de Bosrand en moeders is Margreet van de Schans.
Ene wat dat geduld probleem aangaat dat ken ik Verward

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:47

Oh gelukkig..ben ik niet de enige..Stranger heeft ook geen geduld meer, staat op ontploffen in d'r rust-box..:0))) ..arm beestje..ze gaat nu dekens mollen (ook weer zo'n leuke hobby!!)

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:11

Wauw Leuke foto's! En knappe haffies hoor.. Ben heel benieuwd hoe jullie het op de wedstrijd gaan doen..wel komen hoor!

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 20:21

dapperdier schreef:
Wauw Leuke foto's! En knappe haffies hoor.. Ben heel benieuwd hoe jullie het op de wedstrijd gaan doen..wel komen hoor!

Hahaha, ik denk dat we het hele parcours gaan afbreken.... Cool Schijnheilig Kan het altijd meevallen Clown.
Donja was de eerste keer dat ik bij WSW in de binnenbak ging rijden behoorlijk zenuwachtig (zo erg dat ze op het laatst aan de diarree was), aan haar uiterlijk was het niet te zien, maar het was wel te merken.... aangezien er toen maar 4 balken op de grond lagen en ik min 12x de balken aangetikt hoorde.... Cool.
Ik hoop niet dat het weer wordt zoals ze voorspellen, want dat voorspelt dan dat onze bak de komende week niet te rijden is.....

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:28

Ziet er leuk uit!Net een tweeling zo naast mekaar...!