Hoe vinden jullie mij zitten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:51

het is lastig te zien met zo'n jas maar het lijkt erop dat je je schouders niet ontspannen hebt. geizen de houding. probeer je schouders te ontspannen dan wordt het geheel veel mooier.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:19

jammer kruisjes

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 12:31

Tozziebozzie schreef:
Omdat de 1e foto schuiin van achteren is genomen, kun je jouw houding niet goed zien. Ik vind in ieder geval dat op beide foto's jouw paard erg op de voorhand loopt en daar heeft hij het al zwaar zonder ruiter. Petje af dat je het zo in de groep gooit, dan sta je in ieder geval open voor commentaar. Dusse, wat mij betreft ook rug rechter. Maar ik weet heel goed dat als je geconcentreerd bezig bent, je makkelijk naar voren zakt. Kun je niet ergens een spiegel ophangen, dan kun je jezelf makkelijker controleren.

Het viel mij ook al op dat hij erg op zijn voorhand loopt.... Hoe kun je hem dat afleren? Clown
En over die spiegel ik denk niet dat je die bij ons in de buitenbak kan ophangen Verdrietig

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 12:32

Tessebes schreef:
Volgens mij moet je idd je been wat meer ontspannen, dan "vallen" je onderbenen automatisch ook wat meer op z'n plaats (iets naar achteren). Het zadel lijkt voor jou wat aan de krappe kant, maar dat kan ook lijken door je jas.

Mijn jas maakt me altijd heel dik Haha!