Pinto Springen, commentaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:15

ik denk ook idd dat je hem te erg inhoud waardoor ie niet genoeg ruimte heeft om tespringen en ja je tenen ach dat heeft iedereen wel eens,die laatste foto vindt ik erg gaaf

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:37

moes"]
[quote="Pervinco schreef:
Ze vraagt toch om commentaar van haar springhouding en de techniek van haar paard?

Wat iedereen met de tenen heeft... Je moet je je tenen gewoon bij je paard houden, net als met dressuur. De benen moeten in theorie net achter de singel liggen, en zij heeft ze echt te ver naar achteren.

probeer je benen met springen maar es perfect achter de singel te houden lijkt me moeilijk maar okee
[/quote]

Waarom denk je dat ik zeg 'in theorie'? Ik ben nu ook enigzins bezig met de beenhouding, ik moet van mijn instructrice mijn benen voor mijn gevoel naar voren steken... Dan liggen ze al wat netter.

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 10:43

Ik denk dat pinoNatal prima voor zichzelf op kan komen, waarom praat iedereen tech altijd voor een ander??? Ze vraagt zelf om tips en k heb ook gezegd da ze zelf moet kijken wa ze er mee doet

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:31

niets meer aan toe te voegen, wat gezegd is klopt en hoeft naar mijn idee niet nogmaals door mij herhaald te worden.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:32

Ik vind dat de pony een goede techniek heeft.
Jij zelf mag hem wel iets meer vrijheid van voren geven. dus je handen iets meer meegeven.
en probeer ( ik weet dat het moeilijk is) toch je tenen iets meer naar binnen te houden en je benen iets minder ver naar achter te leggen. maar dat leer je allemaal vanzelf wel hoe meer je oefent.
leuke pony trouwens *LOL*

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 18:43

thnx ik ga het allemaal proberen

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:25

Melissa"]
[quote="PintoNatal schreef:
Ja ik weet wel dat ik eeen cap op moet, maar als je die dag ziet, odmat je je cap eigenlijk nooit draagt.. alleen met springen dus en je ziet dat er een muizen familie in heeft gewoond wil je hem niet meer op hahha

Liever een cap waar Familie muis in heeft gewoond dan met levenslang letsel lopen....Bestaat niet voor niks shampoo!!;)
[/quote]

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:33

idd, 3 jaar geleden had je nog wel je cappie op, toen was je verstandig!! (noujah met sportschoenen rijden is ook niet al te handig, maarja, minder erg dan je cap niet op hebben)!!!!!! probeer meer mee te gaan in de beweging van het paard met je handen (wat meer ruimte geven van voren) en je tenen minder proberen af te steken, iets meer over de oren van je paard kijken(er tussen door), misschien was dit voor de foto??? , je pinto vind ik super springen, alleen kan je op deze foto'S het niet zo goed zien, misschien wat meer van opzij!? verder super leuke foto's!