Ellie @ spring *work*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:40

Leuke foto's! Volgens mij zag ik ook al andere foto's in een ander topic? Kan dat? Ik zag er in ieder geval meer dan dit. Zelf vind ik het er wel leuk uitzien hoor!!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:20

Leuke foto's hoor syl.En zo voor de eerste keer springt elly echt niet slecht.
Denk dat ik die gekke koe van mij ook maar eens laat springen onder de man(los kan ze wel das zeker) alleen nog een gek iemand vinden die het aan durft hhihihi.Syl intresse???Nee hoor geintje weet dat je dat toch niet doet.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:51

LovingTweety schreef:
Leuke foto's! Volgens mij zag ik ook al andere foto's in een ander topic? Kan dat? Ik zag er in ieder geval meer dan dit. Zelf vind ik het er wel leuk uitzien hoor!!

Dat is een andere haflinger *LOL*

Ellie springt iets minder onbesuisd geloof ik he Lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 22:55

loontje schreef:
Leuke foto's hoor syl.En zo voor de eerste keer springt elly echt niet slecht.
Denk dat ik die gekke koe van mij ook maar eens laat springen onder de man(los kan ze wel das zeker) alleen nog een gek iemand vinden die het aan durft hhihihi.Syl intresse???Nee hoor geintje weet dat je dat toch niet doet.

Pardon??????????? Nie uit gaan lopen dagen he Iloon Haha!

Denk dat dat ding van jou ook wel een aardig sprongejte kan maken hoor, zou toch te gek zijn dat Ellie en Par het wel kunnen en jouw monsertje niet.

Maarreh dan willen we wel foto's zien hoor

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:57

Ja tuurlijk daag ik je uit.Dat weet je toch.

Maar ze kan wel springen hoor minstes een meter hoog en breed.Is al uitgeprobeerd alleen met niemand erop.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 22:58

LovingTweety schreef:

Dat was par, een hele andere haffie.

Peggel zei het goed: wat de 1 teveel heeft moet bij de ander iets van bij Haha!

Par was bijna niet te houden *zoals altijd* en Ellie moest bijna aangedraaid worden *zoals altijd* Haha!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 23:01

Haha okay dan! Ze lijken wel op elkaar (uit de ogen van een haflingerleek gezien ) Tong uitsteken

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-04 23:02

loontje schreef:
Ja tuurlijk daag ik je uit.Dat weet je toch.

Maar ze kan wel springen hoor minstes een meter hoog en breed.Is al uitgeprobeerd alleen met niemand erop.

Als er geen foto's gemaakt worden kom ik het weleens proberen, je weet dat ik ASmber toen al geweldig vond rijden...dus een tweede kans laat ik me zeker niet afnemen..al moet ik daarvoor mijn leven wagen Haha!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 01:20

Wat een leuke foto's ook van Ellie. Je ziet echt dat ze plezier heeft. Lijkt wel alsof het met de dag beter gaat met haar.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 00:33

spokie79 schreef:
Wat een leuke foto's ook van Ellie. Je ziet echt dat ze plezier heeft. Lijkt wel alsof het met de dag beter gaat met haar.

hahahaha ja ze vond het wel leuk...maar was op het eind wel een beetje moe....het is blijkbaar nogal moeilijk als er iemand op zit Haha!