Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Dus ik denk dat het wel goed gaat komen...
dus daardoor oogt ze misschien wat groter
spokie79 schreef:Ik vind het er goed uitzien hoor. Ik vind ook dat ze goed loopt voor een jong paard.
En als ik zo je verhaal hierboven lees, pak je het ook goed aan. mijn complimenten. Jullie zijn een leuke combinatie trouwens. Je paardje heeft een erg sprekend hoofd. Mooie foto's ook in profiel.

niet banketstaaf bedoeld.
Ik denk dat ik voor de foto té mooi wou zitten en mezelf voor de gek heb gehouden waardoor het er geforceerd uit ziet. Weet nu dat ik dat niet meer doe want dan zit ik veel mooier
Maar het is nooit slecht om met je neus op de feiten geduwd te worden dus daarom is het ook niet erg dat het niet onze beste foto's zijn. Ze gaat iig wél met de keer vooruit dus dat het slecht(er) gaat kan ik dan ook niet zeggen
moniek21 schreef:sorry maar ik vindt niet dat je een 3 jarig paard met sporen hoef terijden je kunt hem ook scherper voor je been maken zonder spoor en met zweep,mijn paard had er ook geen respect voor maar een paar x flink uithalen en nu heeft ie het wel .
het is ff zielig om tedoen maar ik vindt dat ze er wel respect voor moeten hebben ,en nu heb ik er een heel fijn paard aan reageerd goed op de hulpen
moniek21 schreef:sorry maar ik vindt niet dat je een 3 jarig paard met sporen hoef terijden je kunt hem ook scherper voor je been maken zonder spoor en met zweep,mijn paard had er ook geen respect voor maar een paar x flink uithalen en nu heeft ie het wel .
het is ff zielig om tedoen maar ik vindt dat ze er wel respect voor moeten hebben ,en nu heb ik er een heel fijn paard aan reageerd goed op de hulpen