Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maessie schreef:Hij is echt niet zo strak in zn nek als het op de fotows lijkt. Hij heeft een hele korte nek, daardoor heeft hij wel moeite met het nageven.

Tessebes"]
Probeer hem na geeflijk te krijgen, zodat hij je hand volgt, zodra jij hem ruimte geeft.
[/quote]
Dat doet ie ook wel...Als ik hem iets ruimte geef, zakt hij met zn koppie....
Runningkawa, ik zal straks proberen om meer lengte in zijn hals te rijden. Bedankt voor de tip
[quote="beautyfull_mickey schreef:wat voor ras is de pony trouwens eigenlijk?
iwayalover schreef:Waarom heb ik kruisjes??? ben ik de enige?
Citaat:Dat doet ie ook wel... Als ik hem iets ruimte geef, zakt hij met zn koppie....
opnemen, want ze trekt hem absoluut niet in de krul
!!! Hij loopt echt hardstikke licht, maar Hof heeft de neiging om achter de loodlijn te kruipen. Voor Miran dr gevoel liep hij daar goed, maar daar wordt nu aan gewerkt
Hofnar heeft idd ook moeite om zijn achterhand er onder te brengen, omdat hij ook redelijk lang in de rug is. En t is toch een rasechte Haflinger!!! (dat je zegt dat t een kruising is ok, maar je kunt toch echt wel zien dat ie haflingerbloed heeft toch
) Kan ook niet missen als ie bij ons op stal staat, hehe...
beautyfull_mickey"]
[quote="Hoffieeeh"][quote="beautyfull_mickey schreef:wat voor ras is de pony trouwens eigenlijk?