ief op Hackney x tuiger

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nadhir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:45

Ik moet eerlijk zeggen dat die foto's met jou erop er veel beter uit zien. Het paard loopt lekker ontspannen bij jou. Ik krijg bij har het idee dat het paard gedwongen nageeft (niet zo gek met s&t)

Leuke foto's hoor

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 10:46

best een leuk paard, niet helemaal mijn type, maar het is knap hoe hij loopt. Ik zou zelf ook niet met stang en trens rijden, maar weet jij hoe dat dier rijdt?

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:01

als een vreemde de eerste keer op zo'n paard zonder stang (aangezien jij m niet gebruikt) kan rijden moet het haar toch ook lukken?! en als ze ooit wil gaan starten mag ze er toch niet mee rijden (tenzij ze zelf al erg hoog geklasserd is gewwest in in t Z mag beginnen). en als het zoals je zei om het aan de teugel lopen gaat en niet om te remmen of sturen lijkt het mij ook niet echt nodig. hier wordt het paard alleen maar minder gevoelig van. leuk dier trouwens.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:01

bij jou loopt ze idd ontspannender ,maar ik denk dat jij dr ook niet zoveel van vraagt?
ik heb zelf ook een halve tuiger en die is idd soms ook erg heet

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:35

moniek21 schreef:
bij jou loopt ze idd ontspannender ,maar ik denk dat jij dr ook niet zoveel van vraagt?
ik heb zelf ook een halve tuiger en die is idd soms ook erg heet

Ja en met geduld en doorrijden kom je een eind.
Maar om dan nu een s&t te pakken vind ik wat ver gaan. Pak dan een slof of andere hulpteugel.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:36

ga gewoon terug naar de basis en zorg dat die er goed in zit, dan kom je denk ik een stuk verder

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 17:57

Prisca schreef:
Ik zag dat je op je site zoch naar mensen die ervaring hebben bij het trainen van tuigpaarden onder het zadel. Ik kan je zeggen dat die er meer als genoeg zijn als je een beetje zoekt.

Even voor alle duidelijkheid. Het is NIET mijn site, maar die van de eigenaresse van Larda.

Bedankt voor alle reacties. Nogmaals, ik heb absoluut géén verstand van stang & trens. Ze heeft ook wel een aantal keer gezegd dat Larda bij mij goed naar beneden kwam. Maar een foto is en blijft een moment opname. En opzich zag 't er bij haar netjes uit.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:02

Deze merrie heeft toch ooit een veulen van Negro gehad??

Niet mijn type paard, en zo'n stang overdwars in zijn be... euh mond kan me niet zo bekoren.
Jij zat er beter op, stangteugeltje los...

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:01

gaaf paard! Loopt leuk!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 12:51

RockyLover schreef:
gaaf paard! Loopt leuk!

Inderdaad! Als je eenmaal gewend bent aan 't superhoog opgooien dan zit 't best lekker ook!