Eindelijk rijfoto's van Lance

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:08

Ik zou hem juist niet lager en ronder gaan rijden.
Ze zei zelf ook al dat hij erg op de voorhand viiel vroeger en daardoor een blessure heeft gehad.
Dan zou ik eerder proberen em van die voorhand af te houden dan van hem dieper te gaan rijden.
En ja.. je zit.. *jaloers* Haha! Hoe doe je dat?? Knipoog

XxEmmaxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:51

Je zit inderdaad heel mooi! ook heel leuk paradje! maar je kan je paard toch dieper rijden en hem alsnog niet op de voorhand hebben lopen. Dat is toch het hele idee erachter. Het moet niet zo zijn dat als je hem dieper laat lopen dat ie dan op z'n voorhand gaat hangen. We werken immers toch van achteren naar voren. Als je paard ook meer op z'n voorhand gaat lopen als ie dieper moet lopen dat is ie dus niet genoeg voorwaarts, dan werkt ie niet van achter naar voor. Verder veel plezier met die leuke paardje!

daanboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:59

mooi paardje zeg rij je wedstrijden ? Haha!

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 19:24

ik rijd nog geen wedstrijden. Pas als ik er helemaal klaar voor ben. Dan gaan jullie van mij horen *LOL*!!!! (grapje......)

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 22:17

Leuk paardje! Ziet er goed uit!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 00:49

Ik zou hem eerst eens een poosje naar voren rijden, niet aan de voorkant zitten (helemaal niet!)...laat hem eerst zelf die achterhand maar eens ontdekken en aansterken. Pas daarna wat aan de voorkant gaan doen. Naar mijn idee (en het kan verbeterd zijn hoor) loopt hij hier nog steeds enorm op de voorhand. Verder vind ik dat je lekker bezig bent met je paardje hoor, jammer dat jullie zoveel tegenslagen hebben gehad.

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:18

wauw mooi paardje je zit is erg mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:41

Moi paard hoor!