Go west(ern)!! (foto's + filmpjes)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fjorduhlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:40

leuke foto's maar je moet echt zijn hoofd en benen ook scheren....
is veel mooier hoor....
fjorden zijn te gek...
x ilse

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 12:18

Wat een onwijs gave fjord! Kwijl
Ze ziet er idd. goed uit voor d'r leeftijd... ze loopt ook netjes .
Weet je d'r afstamming toevallig? Schijnheilig

loonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:58

ja is is echt een coole fjort en ook leuk te rijden

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 21:53

Nee, d'r hoofd en benen worden niet geschoren, aangezien het niet voor de "mooi" is, maar puur praktisch! Knipoog Kaatje kan je met moeite een dag binnen houden, die MOET gewoon naar buiten Haha! , dus dat gaat ze ook! Elke dag in ieder geval even, maar eigenlijk gewoon meestal de hele dag, lekker dik ingepakt! Compleet met gevoerde en waterdichte halsdeken, en daardoor zijn dus alle delen die geschoren zijn goed bedekt en word ze niet koud en stijf (krijg je sneller nu ze ouder is) door oa regen/sneeuw en koude wind.

Ze is een Oswald, en heeft vele veulens gehad, allemaal 1e premie en ook allemaal naar het buitenland gegaan, voornamelijk Amerika. Zelf is ze de stand onder elite-merrie, omdat ze door mijn moeders nalatigheid een jaar te veel gust is geweest.. Ze is ook een keer reservekampioen geweest op de keuring. OK dan!

Dat ze zo onwijs goed loopt ben ik echt apetrots op! Het is pas sinds een jaar, of eigenlijk het laatste half jaar dat we elkaar beter respecteren en er een ho-houder te vinden is.. pfff... wat kan die hard Scheve mond . Carlaa reed er met de auto naast en we hebben het maar op een verkeerde km teller gehouden: 30km per uur in topdraf! Bloos! Ze gaat dan ook zo hard dat je niet meer hoeft ligt te rijden... Ik heb er hard voor moeten werken om zo ver te komen,

en vooral de laatste maand, anderhalf maand is ze gevordert: daar wil ik Sil voor bedanken, vooral voor haar superles die ik gehad heb. We hebben er allebei heel veel aan gehad, en zie hier het resultaat! Pling

OK dan!

djangogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:14

aaah wat leuk een westernfjordje!! hij loopt echt mooi Kwijl super!

Indie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 17:58

gaaf he ! heel leuk
1 vraagje hoe kun jij springen met een westernzadel ? die knop zit dan toch in de weg ?

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:12

Indie schreef:
gaaf he ! heel leuk
1 vraagje hoe kun jij springen met een westernzadel ? die knop zit dan toch in de weg ?

Ik snap ook niet hoe ze het doet, maar ze kan het! Super-Merel en Super-Kaatje! Haha!

djangogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 16:48

Indie schreef:
gaaf he ! heel leuk

nee hoor!! et gaat makkelijk alleen je moet wel je beugeld iets korter maken alleen als je een vervelend paard hebt zou ik niet met een westernzadel gaan springen want dan krijg je hem in je maag

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 18:46

Dat is wel een idee! beugels een gaatje korter..
nooit aan gedacht, deed het altijd nog gewoon met normale lengte beugels, maar met het engels rijden deden we dat ook idd altijd.

Voor de mensen die de filmpjes niet kunnen bekijken, www.download.com en dan zoeken naar Quicktime, en dan Quicktim 6.5 installeren, en hoppa! Ze doen het!
Quicktime is een fijn progamma wat je goed van pas komt, hahah even promoten Tong uitsteken want hoe meer mensen dat installeren hoe meer mijn filmpjes kunnen bekijken Haha! flauw.. Bloos

djangogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:08

Merel schreef:
Dat is wel een idee! beugels een gaatje korter..
nooit aan gedacht, deed het altijd nog gewoon met normale lengte beugels, maar met het engels rijden deden we dat ook idd altijd.

hahahaha Tong uitsteken ja nouja aangezien je met western met best lange beugels rijd Knipoog

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:49

Knappe dame, en de fotos zien er netjes uit zeg!