Uitgestrekte draf

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 18:12

beautyfull_mickey schreef:
x4you,deze vraag hoort hier niet echt thuis Knipoog
heb je die avater van mij overgenomen?zou je het hierna mischien niet meer willen doen?dankje Lachen

k heb de avater niet van je overgenomen, het stond op een site
dus
maar k verander m wel even als k een leuke vind!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:03

vossebier"]
[quote="Soeskia schreef:
ik vind dat ze goed verruimt, maar ze strekt nog niet echt. de knik in de knie zit er nog duidelijk, en het been moet nog rechter naar mijn mening

Het is een moment opname, dit is volgens mij net voor of net na dat ze haar knie helemaal strekte. Ik heb helaas geen betere foto's (vanwege het rotweer) Knipoog Maar ze kan heel erg goed uitstrekken.

Ze loopt volgens mij ook ietsje op de voorhand, maar ach, we zijn nog druk aan het trainen. Maar zoals jullie waarschijnlijk al weten is ze kreupel, dus dat gaat niet.... Verdrietig
[/quote]
het is toch een arabier, die kunnen meestal niet helemaal rechte knie hebben.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 10:33

Alikesflame"]
[quote="vossebier"][quote="Soeskia schreef:
ik vind dat ze goed verruimt, maar ze strekt nog niet echt. de knik in de knie zit er nog duidelijk, en het been moet nog rechter naar mijn mening

Het is een moment opname, dit is volgens mij net voor of net na dat ze haar knie helemaal strekte. Ik heb helaas geen betere foto's (vanwege het rotweer) Knipoog Maar ze kan heel erg goed uitstrekken.

Ze loopt volgens mij ook ietsje op de voorhand, maar ach, we zijn nog druk aan het trainen. Maar zoals jullie waarschijnlijk al weten is ze kreupel, dus dat gaat niet.... Verdrietig
[/quote]
het is toch een arabier, die kunnen meestal niet helemaal rechte knie hebben.
[/quote]
Wat een onzin Verward Ze is een halve bier en kan echt WEL haar knieeën strekken hoor, maar zoals ik al zij is dit een moment opname. Tis heel moeilijk om een foto te maken waarbij dat goed te zien is.

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:24

leuk paard zeg!!!!!!!!! loopt echt superr!!!! Kwijl

Tong uitsteken
maaike

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:36

ja bedoel het ook niet banketstaaf en zoveel evrstand van arbieren heb ik ook niet maar een volbloed arabier kan meestal niet het laatste knikje geven zoals een wpner kan