Bo (vriendin) @ work met haar verzorgpony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:56

Nou, Als je goed kijkt zie je dat de eerste soort hindernis met een balk van ijzer is.. of niet? En ze begint ook voor hem/haar te groot te worden.. en met die stand fotos zie je dat ze hem in de huiding wel krijge door te zagen of niet..?? Ojah.. En bij het neerkomen van een aantal foto's hindert ze hem in zijn mond.. Ik ben ook niet geweldig in springen maar dit kan ik toch wel zien!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 19:18

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 21:39

Tja als dit het zelfde meisje is als uit dat andere topic ga ik hier niks over zeggen.
ik vind haar 2 eigen paarden en 11 verzorgpony's niet waard. Jee zo iets kan je toch niet volhouden

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:30

jah! moet hier commentaar op gegeven worden of spreekt dat voor zich? at beestje gaat makkelijk aan de teugel(not) en springt over veilige hindernissen(not)....mja...als dat kind zich er prettig bij voelt?

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 22:33

Dat kidn heeft plezier in alles, hier nog een foto als ze rijd, noem ik gewoon mishandeling Boos!
Afbeelding

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 22:35

Zie je hoe hard ze lacht terwijl dat ze in de mond vand eze arme pony hangt ???

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:37

WenckeLover schreef:
Zie je hoe hard ze lacht terwijl dat ze in de mond vand eze arme pony hangt ???

ben jij haar vriendin?

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 22:39

Loeser"]
[quote="WenckeLover schreef:
Zie je hoe hard ze lacht terwijl dat ze in de mond van deze arme pony hangt ???

ben jij haar vriendin?
[/quote]

Nu niet meer, ze geeft de pony Noortje de schuld dat ze zo hard moet trekken! En ze kan er ook niet tegen als ik opmerkingen geef, adat noem ik geen vriendin!
Het is gewoon gedaan, ik wil niet meer bevriend met haar zijn!

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:42

zal je dan niet eerst zorgen dat zei nooit meer op een ponyrug terecht komt? ik denk dat jij de enige bent die dat kan! kom op meid! wie gaat er voor, jij, zei of de ponys? denk dat het wel duidelijk is, hoeveel ponys moet zei nog gaan verpesten op deze manier?

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:23

Sorry ik zal me inhouden, maar zo iemand verdient niet 11 verzorgpony's!
ik heb het natuurlijk niet in het echt gezien, maar die foto's zeggen toch wel best wel heel veel over dr 'rij'kunsten... Scheve mond
Als je die andere bekijkt valt dit zelfs nog mee..
om te janken toch dat er mensen zo met paarden omgaan

nou ja sorry hoor, maar dit is toch wel best extreem en zeker om er dan nog lol in te hebben Verward

laat me raden, ze heeft dr beugels zo kort omdat ze anders de hindernis meesleept Schijnheilig

sorry jongens, mijn mening, is een forum voor he (voordat het commentaar weer komt Scheve mond)

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:41

Ja idd dat ze er zo'n lol in heeft en niet door heeft hoe slecht ze met die pony omgaat daar maak ik me pas kwaad over.
En ik hoorde idd dat ze 11 verzorgpony's heeft maar ook nog een 2 eigen paarden Boos! Zo iemand verdiend toch geen pony of paard

Ik vind het goed dat je hebt verteld wat jij ervan vind tegen haar. Zo iemans zou ik nog niet eens meer als vriendin willen hebben.
Ik hoop dat jij haar kunt vertellen dat ze nie KAN rijden en dat ze vreselijkmet die pony omgaat. misschien als jij het haar zegt dat ze dan toch een keer gaat inzien waar ze mee bezig is!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 17:01

iwayalover schreef:
Ja idd dat ze er zo'n lol in heeft en niet door heeft hoe slecht ze met die pony omgaat daar maak ik me pas kwaad over.
En ik hoorde idd dat ze 11 verzorgpony's heeft maar ook nog een 2 eigen paarden Boos! Zo iemand verdiend toch geen pony of paard

Ik vind het goed dat je hebt verteld wat jij ervan vind tegen haar. Zo iemans zou ik nog niet eens meer als vriendin willen hebben.
Ik hoop dat jij haar kunt vertellen dat ze nie KAN rijden en dat ze vreselijkmet die pony omgaat. misschien als jij het haar zegt dat ze dan toch een keer gaat inzien waar ze mee bezig is!

Ik heb het tegen haar gezegt, en heel wat bokkers ook! hopelijk gaat ze nu snel inzien wat ze die pony's aandoet!! Boos!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:11

Ja idd van hoe meer mensen ze het te horen krijgt des te eerder ze misschien een keer gaat nadenken voordat ze weer op een pony stapt!
Ik vind dat jij goed gehandeld hebt. je hebt haar tenminste verteld wat je ervan vind!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:20

Arme pony'tje..ik had hiervoor je andere topic al gezien..en ik dacht owwnee..weer van dat soort foto's maar het is minder erg dan ik dacht.
ik vindt haar veel te groot voor d'r pony..over d'r houding nog maar niets te spreken.
ik hoop dat je vriendin eens gaat inzien dat ze het fout doet.
heeft ze de foto's van jou wel eens gezien..die jij van haar gemaaktheeft..dan moet er hopelijk al een lichtje gaan brandn bij haar.

en als jij foto's gaat nemen van haar.vindt ze het nog leuker.

noujah.
sterkte iig!

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:26

Bayan schreef:
ik wou nog ff zeggen dat er erg veel kinderen dromen van een verzorgpony en het ook niet eerlijk is dat een iemand er 11 heeft.

Ja, Heeft ze eigelijk nog wel tijd voor haar eigen 2 paarden? Bloos!
Die van mij staat op de 1ste plaats No matter what! Lovers
Maar ja ik ga niet over haar oordelen ik kenn haar niet en misschien was er wel een rede voor met de vorige foto's?
Ondanks ik het er niet diervriendelijk vind uitzien...
Ach ja..... Er valt niks aan te doen.